سرویس طراحی سایت ارزان

در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد سرویس طراحی سایت ارزان ، ویژگی ها ، امکانات ، شرح خدمات ، چگونی ارائه ، قیمت ، زمانی طراحی ارائه می گردد. لطفا قبل از سفارش این مطلب را به صورت کامل مطالعه نمائید .

طراحی سایت ارزان یک هنر است

علیرغم سود اندک و کار پر زحمتی که ارائه طراحی سایت با قیمت ارزان دارد ما بیش از 10 سال می باشد که این خدمات را ارائه می نمائیم .  این خدمات  با  طراحی زیبا و کد نویسی با کیفیت ارائه می گردد .

اما متاسفانه مجموعه های هستند که خدمات  مشابه ای  بسیار کم کیفیت و پر از اشکال ارائه می نمایند  و همین باعث تبلیغات منفی برای طراحی سایت ارزان شده است . پس حتما راه حل مناسبی برای انتخاب طراح سایت خود انتخاب کنید .

 

طراحی سایت ارزان مناسب برای …

طراحی سایت ارزان مناسب برای سایت های شخصی و شرکتی می باشد . طراحی سایت ارزان مناسب برای سایت های مانند دیوار ، دیجی کالا ، سایت های اختصاصی  و سایت هایی که احتیاج به کد نویسی دارند نیست .

برای اینگونه خدمات با قیمت مناسب می توانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید .

 

درج محتوای سایت

سایت های طراحی شده با اطلاعات دمو در اختیار مشتریان قرار می گیرد . درج و تغییر و افزودن صفحات دیگر به عهده مشتریان می باشد .

مشتریان محترم می توانند از سرویس درج محتوای ( با قیمت مناسب ) شروع قیمت از 250 تومان ما استفاده نمایند .

 

وردپرس راه حلی محبوب

سالها پیش ما cms و روش اختصاصی خود را داشتیم که علیرغم ویژگی های مثبتی که داشت ارائه ورژن های جدید تر برایمان ممکن نبود . با بررسی های دقیق محبوبترین روش که البته بیشتر طراح سایت از آن استفاده می کنند را انتخاب کردیم . طراحی سایت ارزان با استفاده از ام اس وردپرس ساخت و ارائه می گردد.

 

چه قالبی وردپرس را استفاده می کنیم .

قالب یا تم وردوپرس ظاهر سایت شما را ایجاد می کند. طراحی های انجام شده با قالب وردپرس سارا انجام می شود که طراحی و کد نویسی آن اختصاصی و متعلق به وب برتر می باشد .

قالب رایگان وردپرس

 

قالب نال وردپرس

 

قالب های انبار وردپرس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید