طراحی سایت ارزان

طراحی سایت حرفه ای و زیبا از 250 هزار تومان

ویژگی های طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

قیمت مناسب

ما داشتن سایت را ارزان کرده ایم تا همگان به راحتی بتوانند وب سایت مختص خود را داشته باشند .

طراحی سایت ارزان

بدون هزینه اضافه

برای سایت شما ما یک دامنه ir و هاست 250 مگابایت در نظر گرفته ایم . و شما تنها در صورت نیاز به دامنه دات کام یا فضای بیشتر برای هاست مبلغی پرداخت می کنید .

طراحی سایت ارزان

وب سایت داینامیک

کاربر و مدیریت سایت می تواند بدون نیاز به دانش کد نویسی مطابق سلیقه مطالب و تصاویر سایت را اضافه ، ویرایش ، حذف و به روز رسانی کند . مهمترین ویژگی طراحی سایت داینامیک بودن و به روز رسانی آن می باشد .

طراحی سایت ارزان

پنل مدیریت فارسی

پنل مدیریت فارسی امکانات مناسبی جهت مدیریت سایت را در اختیار شما قرار می دهد ، کاربری آسان از ویژگی های مهم طراحی سایت می باشد .

طراحی سایت ارزان

طراحی واکنشگر

طراحی و زیبائی در انواع صفحه نمایشگرهای گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و پرژکتور .یکی از ویژگی های ممتاز طراحی یک سایت واکنشگر بودن یا ریسپانسیو Responsive بودن طراحی باشد . مطابق این تکنولوژی وب سایت قابل نمایش زیبایی در کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، گوشی را دارا می باشد .

طراحی سایت ارزان

سازگار با انواع مرورگردها

سازگار با انواع مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا ، اینترنت اکسپلولر، سافاری ورژن های جدید .یکی از ویژگی های طراحی سایت زیبایی و سلامت و بدور از به هم ریختگی در مرورگرهای مختلف است

طراحی سایت ارزان

بدون محدودیت در تعداد صفحه

به دلخواه خود می توانید انواع صفحات را بدون محدود یت اضافه کنید و به آنها تصویر یا فیلم اضافه کنید ، در صورت نیاز هاست خود را ارتقاء دهید .

طراحی سایت ارزان

هاست قوی

هاست از شرکت هرتزنر آلمان که یکی از قدرتمندترین دیتاسنترهای دنیا هست انتخاب شده است . هاست حرفه ای از ویژگی های طراحی سایت می باشد .

طراحی سایت ارزان

سرعت و بازدهی بالا

یکی از مورد موثر بر رضایتمندی بازدیدکننده و موتورهای جستجوگر موثر است سرعت و لود مناسب می باشد که ما در طراحی به آن دقت ویژه داشته ایم .

طراحی سایت ارزان

کاربری و مدیریت آسان

پنل مدیریت سایت کاملا فارسی و آسان می باشد . همراه با آموزش آنلاین برای افزودن صفحه، زیر صفحه ، لینک ، تصویر ، گالری و ...

طراحی سایت ارزان

سئو و بهینه سازی سایت

توجه به دستورات و استانداردهای گوگل ، سرعت لود سایت و مطابق درخواست مشتری امکان فعال سازی افزودنه های سئو سایت

طراحی سایت ارزان

آموزش آنلاین

آموزش آسان و آنلاین برای مدیریت سایت ، افزودن صفحات و زیر صفحات لازم و صفحه آرائی صفحه های اضافه شده با افزودن لینک ، تصویر ، گالری و ...

طراحی سایت ارزان

امکانات سایت دو و چند زبان

درصورت نیاز می توانید زبان دوم و زبان های دیگر نیز به سایت خود اضافه کنید( افزودن زبان دوم و زبان های بعدی مستلزم هزینه می باشد )

طراحی سایت ارزان

امکان ویرایش قالب

افزودن لوگو و عنوان سایت ، تغییر سایت از یک ستونی به دو ستونی یا برعکس ، استفاده از فوتر سایت برای درج لینک ها و اطلاعات تماس .