ویژگی های یک وب سایت موفق


اگر شما یک سایت موجود، و یا برنامه ریزی برای توسعه در آینده ای نزدیک، این مهم است که درک ویژگی های است که می تواند باعث شکستن و یا تأثیر سرمایه گذاری خود را آنلاین. سایت غیرجذاب و یا ضعیف ساخته شده بیشتر خواهد شد به صدمه زدن به کسب و کار خود را نسبت به آن کمک کند. در این مقاله، ما در پنج مولفه به طور کلی درگیر در ساخت یک وب سایت موفق است.

عناصر اصلی یک وب سایت های موثر

1. ظاهر
2. محتوا
3. کارکرد
قابلیت استفاده 4. وب سایت
بهینه سازی موتور جستجو 5.

وب سایت موثرتر خواهد بهترین شیوه در تمام این عناصر را منعکس کند.

ظاهر

سایت باید از لحاظ بصری جذاب، جلا و حرفه ای باشد. به یاد داشته باشید، آن را منعکس شرکت شما، محصولات و خدمات خود را خود را. وب سایت شما ممکن است اولین و تنها، تصور یک مشتری بالقوه دریافت تماس شرکت خود را.

سایت جذاب است مراتب بیشتر احتمال دارد برای تولید یک تاثیر مثبت و حفظ بازدید کننده در سایت خود را یک بار آنها می رسند. به عنوان کسب و کار کوچک و بزرگ همچنان به جمعیت وب، چالش شما این است برای جذب و حفظ توجه کاربران است. ایده های مثل این همان چیزی است که متخصصان روابط عمومی توجه به حفظ کسب و کار خود موفق است.

دستورالعمل

استفاده مناسب از رنگ: رنگ مناسب شامل 2 یا 3 رنگ اصلی که مخلوط به خوبی و ایجاد یک خلق و خوی مناسب برای کسب و کار یا تن خود را. آیا رنگ بیش از حد نیست، به عنوان آن می توانید از مطالب نوشته شده منحرف.

متن است که به راحتی به عنوان خوانده شده: ترین ترکیب به راحتی خواندن متن سیاه و سفید در یک پس زمینه سفید است، اما بسیاری از ترکیب رنگ های دیگر قابل قبول است اگر مقابل است در محدوده مناسب است. استفاده از فونت های که آسان به خواندن و در بسیاری از سیستم های کامپیوتری امروز پیدا شده است. بسته به مخاطبان خود را. برای متن پاراگراف بین 10 و 12 امتیاز به خاطر اندازه فونت.

گرافیک معنی دار: گرافیک مهم هستند، به عنوان آنها به من قرض بدهید انواع بصری و درخواست تجدید نظر به یک صفحه در غیر این صورت خسته کننده از متن. با این حال، آیا نمی بیش از استفاده از آنها، و مطمئن شوید که اضافه کردن به معنی یا زمینه به مطالب نوشته شده خود را. آیا هر یک صفحه با بیش از 3 یا 4 تصاویر بیش از حد است.

عکاسی با کیفیت: یک راه ساده برای افزایش درخواست تجدید نظر بصری است که استفاده از عکاسی با کیفیت بالا. تصاویر محصول با کیفیت بالا به ویژه برای خرده فروشان آنلاین مهم است.

سادگی: نگه داشتن آن ساده و اجازه می دهد برای فضای سفید کافی است. طرح بندی منظم اجازه می دهد بینندگان به پیام خود تمرکز کنید. آیا سایت شما را با طراحی بیش از حد پیچیده، انیمیشن، یا عوارض دیگر بیش از حد نه تنها به تحت تاثیر قرار دادن بینندگان خود را.
مقدار

همراه با سبک، سایت شما باید مواد را داشته باشد. به یاد داشته باشید که مخاطبان خود را است که به دنبال اطلاعات کمک خواهد کرد که آنها را به اتخاذ یک تصمیم، پس از آن باید آموزنده و مرتبط باشد. با استفاده از این فرصت برای افزایش اعتماد به نفس بازدید کننده در دانش شرکت خود را و شایستگی.

دستورالعمل

کپی کوتاه و سازمان یافته: واضح است برچسب موضوعات و شکستن متن خود را تا به پاراگراف کوچک است. بازدید کنندگان خود را با متن بصری قریب به اتفاق را خسته نکنید. شما باید کمتر از 10 ثانیه به قلاب بازدید کنندگان خود را، به طوری که گرفتن توجه خود را توسط روشن، مختصر و قانع کننده است.
به روز رسانی مطالب خود را به طور منظم: هیچ کس دوست دارد به خواندن همان چیزی که بارها و بارها. مرده یا مطالب بازدید کنندگان را نمی بازگشت به سایت شما!
صحبت به بازدید کنندگان خود را: با استفاده از کلمه شما به همان اندازه که ممکن است. به حداقل رساندن استفاده از من، ما و ما.
در نظر بگیرید یک حرفه ای: مگر در مواردی که شما یک نویسنده به خصوص خوب است، نظر با استفاده از یک حرفه ای به ارسال و یا ویرایش محتوای متن خود را. منابع خوب نوشتن است چگونه برای نوشتن برای وب است.
اما آنچه در مورد زرق؟

گرافیک زرق و برق دار و انیمیشن وسوسه انگیز است، و می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر تجربه کاربر داشته باشد. فقط آنها را مناسب استفاده و نگه داشتن برخی از دستورالعمل های ساده در ذهن:

استفاده از چند رسانه ای برای سرگرمی و روشن چشم انداز خود را. بنر متحرک، ویدئو روح یا محتوای تعاملی خواهد به سایت شما: "خارج قسمت علاقه" اضافه و حفظ بازدید کننده خود را در اطراف دیگر. اما - بازدید کنندگان خود را مجبور به تحمل چیزی آنها علاقه مند است و یا هم برای ندارد، و اجازه ندهید که "رسانه های غنی" پایمال مطالب دیگر خود را.

آن را "به". ارائه پادکست دانلود، سخنرانیها و اشکال برای کاربرانی که نمی تواند باقی بماند طولانی است، اما می خواهم به برخی از اطلاعات خود را با آنها.

آیا محتوای HTML خود را به خاطر زرق غفلت نیست. موتورهای جستجو آیا گوش ندارد، و می توانید فلش، جاوا اسکریپت و یا حتی فایلهای PDF را نمی خواند.

قابلیت

هر جزء از سایت شما باید به سرعت و به درستی کار نمیکند. قطعات شکسته و یا ضعیف ساخته تنها را ترک خواهد کرد بازدید کنندگان خود را نا امید و سرخورده با شرکت شما. در سراسر طیف، همه چیز باید کار به عنوان انتظار می رود، از جمله لینک، فرم تماس، جستجو در سایت، ثبت نام رویداد، و غیره.

بدون خطا کپی: به یاد داشته باشید قرار گرفتن در معرض وب سایت خود را دریافت کنید. دو بررسی آمار و ارقام خود را، به عنوان شما نمی دانید که ممکن است به نقل از فردا. و نه می خواهید به رسمیت شناخته شود و یا به یاد برای غلط املایی، دستور زبان نادرست و نقطه گذاری، و یا غلط املائی. غلط املایی و دستور زبان بد در یک وب سایت به عنوان نابخشودنی به عنوان آنها در سایر مواد شرکت می باشد.

قابلیت استفاده

یک جزء حیاتی، اما اغلب نادیده گرفته از یک وب سایت موفق آن درجه از قابلیت استفاده است. سایت شما باید آسان باشد به خواندن، حرکت، و درک است. برخی از عناصر کلیدی قابلیت استفاده عبارتند از:

سادگی: بهترین راه برای حفظ بازدید کننده چسب به سایت خود را از طریق محتوای ارزشمند، سازمان خوب و طراحی جذاب. نگه داشتن سایت خود را ساده و به خوبی سازمان یافته است.

صفحات سریع در حال بارگذاری: صفحه باید در 20 ثانیه یا کمتر از طریق شماره گیری بار؛ در بیشتر از آن، شما بیش از نیمی از بازدید کنندگان بالقوه خود را از دست بدهند.

اسکرول حداقل: این امر به ویژه در صفحه اول مهم است. ایجاد لینک از صفحه اصلی به اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص. حتی موتورهای جستجو شما را برای این رفتار پاداش.

سازگار طرح: طرح سایت برای قابلیت استفاده بسیار مهم است. استفاده از یک طرح منسجم و عناصر خاص تکرار در سراسر سایت.

برجسته، ناوبری منطقی: محل آیتم های منو را در بالای سایت خود، و یا در بالا برابر در هر دو طرف. محدود کردن آیتم های منو را به 10 یا کمتر. به یاد داشته باشید، بازدید کنندگان خود را در عجله هستند - لازم نیست که برای اطلاعات شکار.

متن لینک توصیفی: تست قابلیت استفاده نشان می دهد که متن لینک های بلند باعث می شود آن را بسیار آسان تر برای بازدید کنندگان به پیدا کردن راه خود را در اطراف یک سایت. طولانی، متن لینک توصیفی توسط موتورهای جستجو مورد علاقه، TOO. لینک برگشت ها مهم هستند به کاربران یک حس جهت و به نگه داشتن آنها از احساس از دست رفته. استفاده از یک نقشه سایت، و پودرهای سوخاری، در صورت لزوم.

کراس پلت فرم سازگاری / مرورگر: مرورگرهای مختلف اغلب قوانین مختلف برای نمایش محتوا. حداقل، شما باید سایت خود را در آخرین نسخه از اینترنت اکسپلورر تست (در حال حاضر، نسخه های 8 و 9)، و همچنین فایرفاکس و سافاری.

وضوح صفحه نمایش: صفحه نمایش با وضوح برای مانیتور کامپیوتر معمولی همچنان به افزایش می دهد. امروز، به طور متوسط ​​surfer وب با استفاده از رزولوشن 1024 x 768 پیکسل. با این حال، شما نیاز به مطمئن شوید که چه خوب به نظر می رسد در این تنظیم نیز به سادگی برای قطعنامه های دیگر کار خواهد کرد.
موتور جستجو بهینه سازی (SEO)

صدها نفر از قوانین و دستورالعمل برای بهینه سازی موتور جستجو موثر وجود دارد، و این است که جای خود را به همه آنها را پوشش نمی دهد. برای شروع، پیروی از این قوانین ساده است:

شامل مقدار زیادی از مطالب نوشته شده در فرمت HTML. آیا فلش، جاوا اسکریپت و یا اشیاء تنها تصویر برای اقلام ناوبری خود را استفاده نمی کند.
استفاده از کلمات کلیدی مهم خود را اغلب و به طور مناسب در کپی خود را.
به حداقل رساندن استفاده از جداول و ورق استفاده آبشاری برای طرح و موقعیت؛ حفظ کد HTML غیر خود را درهم و برهمی آزاد.
اهرم لینک خود را - آنها را توصیفی و استفاده از کلمات کلیدی خود را در متن لینک
بسیاری از، بسیاری از کتاب ها در مورد بهینه سازی موتور جستجو نوشته شده است، و دامنه آن بیش از حد گسترده به پوشش در اینجا است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مهم در صفحه بهینه سازی موتور جستجو ما پیدا کنید.

ما به سختی سطح آنچه باعث می شود یک وب سایت به طور موثر را خراش داده ایم. با این حال، با پیروی از این دستورالعمل ساده، به شما خواهد شد در مسیر درست رهبری. با مراجعه به طراحی وب سایت و توسعه برای اطلاعات بیشتر و یا پست الکترونیکی ما ارسال کنید. ما خوشحال برای پاسخ به سوالات خود را می شود!

 

 

معرفی
"واقعا خوب نوشتن - شما نمی بینیم بسیاری از آن را بر روی وب، گفت:" یکی از شرکت کنندگان در آزمون ما است. و تصور عمومی ما این است که بسیاری از کاربران وب به توافق برسند. مطالعات ما نشان می دهد که نوشتن وب فعلی اغلب کاربران در دستیابی به هدف اصلی خود را پشتیبانی نمی کند: برای پیدا کردن اطلاعات مفید با بیشترین سرعت ممکن.

ما در حال اجرا است مطالعات قابلیت استفاده وب از سال 1994 [نیلسن 1994b، نیلسن و سانو سال 1994، نیلسن 1995]. مطالعات ما به بسیاری از دیگر کار قابلیت استفاده وب شده است (به عنوان مثال، [Shum سال 1996، قرقره و همکاران، 1997) و به طور عمده در معماری سایت، ناوبری، جستجو، طراحی صفحه، طرح، عناصر گرافیکی و سبک، و آیکون های نگاه. با این حال، ما نظرات کاربران بسیاری در مورد محتوای در طول این سری طولانی از مطالعات جمع آوری شده. در واقع، ما آمده اند به درک که محتوا پادشاه در ذهن کاربر است: هنگامی که برای بازخورد در یک صفحه وب پرسید، کاربران بر روی کیفیت و ارتباط از محتوای تا حد بسیار بیشتر از آنها را در مسائل ناوبری یا نظر نظر عناصر صفحه ای که ما در نظر به "رابط کاربر" (به عنوان به اطلاعات ساده مخالف). به طور مشابه، زمانی که یک صفحه بالا می آید، کاربران تمرکز توجه خود را بر روی مرکز پنجره که در آن آنها متن را قبل از خواندن آنها زحمت به دنبال بیش از headerbars و یا دیگر عناصر ناوبری.

ما سه نتیجه گیری محتوا گرا اصلی از ما چهار سال از مطالعات قابلیت استفاده وب [1997a نیلسن] مشتق شده:

کاربران را در وب را نمی خواند. به جای آنها اسکن صفحات، تلاش برای انتخاب کردن چند جمله و یا حتی بخش هایی از جملات برای دریافت اطلاعات آنها می خواهند
کاربران طولانی، صفحات اسکرول را دوست ندارد: آنها ترجیح می دهند متن به کوتاه و به نقطه
کاربران نفرت هر چیزی را که مانند کرک بازاریابی و یا بیش از حد به کرات زبان ("marketese") به نظر می رسد و ترجیح می دهند اطلاعات واقعی.
این نقطه دوم است که به خوبی در نقل قول زیر از یک بررسی مشتری ما را در وب سایت خورشید فرار نشان داده شده:

؟ "یک قطعه از توصیه، مردمی: بیایید سعی کنید به طوری بلاعوض و بادشو پاسخ به سوالات حس مشترک مانند آغاز" آیا خورشید پشتیبانی قدیمی تر پلت فرم سولاریس من "با پاسخ مانند" خورشید فوق العاده متعهد به است .. . "و" سولاریس یک سیستم عامل پیشرو در جهان کسب و کار امروز است ... "من نمی دهد، به عنوان یک مهندس، بسیاری از اعتماد به نفس در توانایی خود را. من می خواهم برای شنیدن حقیقت، شعارهای کلیشهای نیست و ایدئولوژی خود خدمت. جهنم، چرا که نه فقط رنگ صفحه خانگی خود کنید قرمز تحت پرچم در حال حرکت از، "کامپیوترها از جهان، متحد تحت شکوه خورشید سرزمین مادری!"
حتی اگر ما درک برخی از محتوای وب سایت از مطالعات که به طور عمده در سطح بالاتر مسائل طراحی وب سایت مربوط به دست آورده اند، ما احساس کردیم که ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد نوشتن وب به منظور توصیه سازندگان مطالب هستید. بنابراین ما یک سری از مطالعات که به طور خاص در چگونه کاربران خواندن صفحات وب نگاه طراحی شده است.

بررسی اجمالی از مطالعات
ما سه مطالعه که در آن یک کل کاربران 81 خواندن صفحات وب انجام شده است. این دو مطالعه اول اکتشافی و کیفی و در تولید بصیرت را که چگونه کاربران به عنوان خوانده شده و آنچه را که دوست دارید و دوست نداشتن هدف قرار داد. این مطالعه یک مطالعه سوم اندازه گیری با هدف تعیین میزان منافع بالقوه از برخی از سبک نوشتن امیدوار کننده ترین مشخص شده در دو مطالعه اول بود. همه سه مطالعه در طول تابستان سال 1997 در آزمایشگاه قابلیت استفاده SunSoft در منلو پارک، CA. انجام شد

مطالعه 1: کارگردان وظایف
هدف اصلی در این مطالعه برای اولین بار به مقایسه رفتار خواندن از کاربران فنی و غیر فنی بود. حتی اگر ما به برخی از مطالعات قبلی با شرکت کنندگان غیر فنی انجام شده بود، بسیاری از مطالعات ما کاربران بسیار فنی استفاده کرده بودند. همچنین، با توجه به ماهیت سایت ما، تقریبا همه از داده جمع آوری شده از نظرسنجی سایت توسط کاربران فنی ارائه شد.

در مطالعه 1، ما آزمایش در مجموع 11 کاربران: 6 کاربران نهایی و 5 کاربران فنی. تفاوت اصلی بین کاربران فنی و غیر فنی به نظر می رسید به بازی کردن در آشنایی و تخصص شرکت کنندگان با ابزار جستجو و فرامتن است. کاربران فنی بهتر است در مورد چگونه به انجام جستجو از کاربران نهایی شد مطلع شدند. کاربران فنی نیز از آنها آگاه بیشتر و بیشتر علاقه مند در زیر لینک ابرمتن (hypertext) به نظر می رسید. حداقل یک کاربر نهایی گفت: او گاهی اوقات مردد است به استفاده از ابرمتن برای ترس از گم شدن.

به غیر از این تفاوت ها، به نظر می رسد تفاوت عمده ای در چگونگی کاربران فنی و غیر فنی نزدیک خواندن در وب وجود دارد. هر دو گروه متن قابل اسکن، متن کوتاه، خلاصه، و غیره مورد نظر

وظایف
وظایف کلاسیک وظایف شبیه به آن استفاده در بسیاری از مطالعات قابلیت استفاده وب قبلی ما به کارگردانی شد. کاربران به طور معمول به صفحه اصلی از یک وب سایت خاص گرفته شد و پس از آن خواسته برای پیدا کردن اطلاعات خاص بر روی سایت. این رویکرد برای جلوگیری از مشکلات شناخته شده گرفته شده بود که کاربران باید برای پیدا کردن همه چیز با جستجو در تمام وب [پولاک و Hockley از 1997]. در اینجا یک کار نمونه است:

شما در حال برنامه ریزی یک سفر به لاس وگاس و می خواهم در مورد یک رستوران محلی اجرا شده توسط آشپز چارلی تروتر مطمئن شوید. شما شنیده آن را در هتل MGM بزرگ و کازینو واقع شده بود، اما شما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رستوران. http://www.rimag.com: شما با نگاه کردن به وب سایت برای رستوران ها و موسسات مجله در آغاز
نکته: برای داستان در کازینو غذایی نگاه

سعی کنید برای پیدا کردن:
چه مقاله در مورد رستوران گفت:
از کجا ترین مواد غذایی است که در کازینو قایق خدمت

متاسفانه، در حال حاضر وب خیلی سخت به استفاده از به هدر رفته که کاربران مقدار زیادی از زمان تلاش برای پیدا کردن صفحه خاص که شامل پاسخ به این سوال. حتی زمانی که در صفحه در نظر گرفته شده، کاربران اغلب می تواند جواب را پیدا کند چرا که آنها خط مربوط را ببینید. به عنوان یک نتیجه، بسیاری از مطالعه 1 به پایان رسید تا تکرار مسائل مربوط به ناوبری است که ما از مطالعات قبلی می دانستند و ما نتایج مورد نظر کمتر از مربوط به خواندن واقعی از محتوای کردم.

یافته
کاربران می خواهند به جستجو

پس از بازدید از هر وب سایت، تقریبا تمام شرکت کنندگان خواست تا با یک کلید واژه جستجو شروع می شود. "یک موتور جستجو خوب کلیدی برای یک وب سایت خوب است،" یکی از شرکت کنندگان گفت. اگر یک موتور جستجو بود در دسترس نیست، تعداد کمی از شرکت کنندگان گفت، آنها را با استفاده از مرورگر "یافتن" دستور را امتحان کنید.

گاهی اوقات شرکت کنندگان به خواسته می شود به تلاش برای پیدا کردن اطلاعات بدون استفاده از ابزار جستجو، چون در جستجوی یک تمرکز اصلی این مطالعه بود.

انتظار ناخوشایند است

کاربران فکر می کنم انتظار برای دریافت و نتایج جستجو خسته کننده و اتلاف وقت است. بیش از نیمی از شرکت کنندگان این طور خاص ذکر شده است. "من دوست دارم به یک وب سایت دریافت کنید و پس از آن را دریافت کنید. من دوست ندارم به ارامش در اطراف،" یکی از شرکت کنندگان گفت. شخص دیگری در مورد دانلود آهسته از گرافیک شکایت: "من می خواهم برای دیدن یک تصویر خوب من دوست ندارم به دیدن تن از تصاویر تصاویر ارزش انتظار نیست."

مطالعه 1 یک اقدام رمان از خستگی شرکت کنندگان به کار. شرکت کنندگان انتخاب کنید تا یک سنگ مرمر از یک ظرف بر روی میز و رها کردن آن را ظرف دیگری هر زمان که آنها احساس بی حوصله و یا احساس انجام کاری دیگر آموزش داده شد. با هم، 11، 12 تیله منتقل شده: 8 تیله در حالی که انتظار برای یک صفحه برای دانلود، 2 حالی که انتظار برای نتایج جستجو به نظر می رسد، و 2 زمانی که قادر به پیدا کردن اطلاعات درخواست شده است. (شرکت کنندگان همیشه به یاد داشته باشید برای استفاده از تیله زمانی که آنها خسته بودند). پس از مطالعه 1، ما روش سنگ مرمر برای اندازه گیری خستگی رها شده است. در عوض، ما در نظر گفتاری در مطالعه 2 و پرسشنامه رضایت ذهنی سنتی در مطالعه 3 متکی بود.

راهنمای متعارف برای خوب نوشتن خوب هستند

دستورالعمل های معمول شامل دقت سازماندهی اطلاعات، با استفاده از کلمات و دسته که باعث احساس به مخاطب، با استفاده از جملات موضوع، محدود کردن هر پاراگراف به یک ایده اصلی، و ارائه مقدار مناسب از اطلاعات است.

"شما نمی توانید فقط اطلاعات پرتاب کردن وجود دارد و درهم و برهمی است. هر کسی فضای مجازی که باعث می شود یک وب سایت باید به تلاش برای سازماندهی اطلاعات را،" یکی از شرکت کنندگان گفت.

هنگامی که به دنبال یک دستور خاص در وب سایت رستوران و موسسه مجله، برخی از شرکت کنندگان نا امید شدند که از دستور العمل های تاریخ آنها در مجله ظاهر طبقه بندی شدند. "این به من آن را پیدا کنید کمک نمی کند،" یک نفر گفت، افزود که دسته بندی ها حس را به کاربر به جای ماه را اگر آنها انواع مواد غذایی بود (دسر، به عنوان مثال).

چند شرکت کنندگان، در حالی که اسکن متن، تنها جمله اول هر پاراگراف به عنوان خوانده شده. این نشان می دهد که احکام موضوع مهم هستند، به عنوان "یک ایده در بند" حکومت است. یک نفر که در تلاش بود برای اسکن یک پاراگراف طولانی گفت: "این بسیار آسان است برای پیدا کردن این اطلاعات. آنها باید آن بند به دو قطعه، یکی برای هر موضوع را بشکند."

وضوح و مقدار-ارائه مقدار مناسب از اطلاعات بسیار مهم هستند. دو شرکت کنندگان که در یک کاغذ سفید نگاه های یک لینک ابرمتن (hypertext) در پایین فصل 1. گفته تنها اشتباه شد "بعدی." شرکت کنندگان با صدای بلند که آیا این به معنای "بعدی فصل"، "صفحه بعد" و یا چیز دیگری فکر.

یافته های اضافی

ما همچنین دریافتند که اسکن هنجار است، که متن باید کوتاه باشد (یا حداقل تا شکسته)، که کاربران مانند خلاصه و هرم معکوس سبک نگارش، که ساختار ابرمتن می تواند مفید باشد، که عناصر گرافیکی را دوست داشت در صورتی که متن مکمل ، و نشان می دهد که کاربران است یک نقش برای بازیگوشی و شوخ طبعی در وب سایت های مربوط به کار وجود دارد. همه از این یافته های مطالعه 2 تکرار شد و در بخش زیر بحث شده است.

مطالعه 2: مطالعه اکتشافی از خواندن
به دلیل مشکلات با ناوبری در مطالعه 1، ما تصمیم به گرفتن کاربران به طور مستقیم به صفحات ما آنها را می خواستم به خواندن در مطالعه 2. همچنین، وظایف را تشویق به خواندن مقدار بیشتری از متن به جای به سادگی چیدن یک واقعیت واحد از طراحی شده بودند صفحه استفاده کنید.

شرکت کنندگان
ما 19 نفر (8 زن و 11 مرد) مورد آزمایش قرار، در محدوده سنی 21 تا 59. همه دست کم پنج ماه از تجربه را داشته با استفاده از وب است. شرکت کنندگان از انواع مشاغل، به طور عمده غیر فنی آمد.

شرکت کنندگان گفت: آنها با استفاده از وب برای پشتیبانی فنی، اطلاعات محصول، تحقیق و پژوهش برای گزارش های مدرسه و کار، فرصت های شغلی، فروش منجر، اطلاعات سرمایه گذاری، اطلاعات سفر، گزارش آب و هوا، بررسی خرید، کوپن، اطلاعات املاک و مستغلات، بازی، طنز، فیلم، ایمیل، اخبار، ورزش نمرات، طالع بینی، به روز رسانی صابون اپرا، اطلاعات پزشکی، و اطلاعات تاریخی.

وظایف
شرکت کنندگان با بحث در مورد اینکه چرا آنها استفاده از وب آغاز شد. آنها سپس یک وب سایت مورد علاقه نشان داده است. در نهایت، آنها سه سایت که ما از پیش انتخاب شده بود و وظایف واگذار شده که مورد نیاز خواندن و پاسخ دادن به سوالات در مورد سایت های انجام سفر کرده بود. شرکت کنندگان آموزش داده شد به "فکر می کنم با صدای بلند" در طول مطالعه.

سه سایت از پیش انتخاب شده بین شرکت کنندگان از مجموعه ای از 18 سایت های با انواع محتوا و نوشتن سبک، از جمله اخبار، مقالات، طنز، چرخش آنها چگونه به مقاله، مقالات فنی، آزادی مطبوعات، دفتر خاطرات، زندگی نامه، بررسی فیلم و تفسیر سیاسی. وظایف محول شده شرکت کنندگان را تشویق به خواندن متن، به جای جستجو برای حقایق خاص. برای بسیاری از سایت ها، دستورالعمل کار به شرح زیر:

"به سایت زیر، که در bookmarked لطفا: [URL سایت] نگاهی به چند لحظه به آن را بخوانید به راحتی به در هر چیزی نگاه شما می خواهید به نظر شما، چه سه امتیاز مهم ترین نویسنده در تلاش است تا هستند. را؟ پس از شما در پیدا کردن پاسخ، ما به شما برخی از سوال بپرسید. "
ما رفتار هر شرکت مشاهده و پرسش های متعددی در مورد سایت های پرسید. سوال استاندارد برای هر سایت شامل

"هدف اصلی از سایت شما چه چیزی را دارد؟"
"چگونه به سبک سایت از نوشتن توصیف می کنید؟"
"چگونه می توانم راه آن نوشته شده است را دوست دارید؟"
"چگونه می تواند نوشتن در این وب سایت را بهبود بخشید؟"
"وب سایت؟ چرا چگونه آسان برای استفاده است؟"
"شما چقدر در این سایت را دوست دارید؟ چرا؟"
"آیا شما هر گونه مشاوره برای نویسنده یا طراح این وب سایت داشته باشد؟"
"فکر می کنم به سایت شما قبل از این یکی فقط دیدم. از این دو سایت ها، که دوست دارید را بهتر است؟ چرا؟"
یافته
نوشتن ساده و رسمی ترجیح داده می شوند

این نقطه توسط 10 شرکت کنندگان، که بسیاری از آنها در مورد نوشتن که سخت است درک بود شکایت ساخته شده است. اظهار نظر در بررسی فیلم در یک سایت، یک نفر دیگر گفت: "این بررسی نیاز به یک بازنویسی کامل آن را به پایین تر به زمین زبان، به طوری که هر کسی می تواند آن را فقط به خواندن و درک."

برخی از شرکت کنندگان ذکر شده که آنها دوست رسمی، و یا مکالمه، نوشتن بهتر از نوشتن رسمی. یک نفر گفت: "من ترجیح می دهم نوشتن رسمی، چرا که من می خواهم به خواندن سریع می باشد. من دوست ندارم خواندن هر کلمه، و با نوشتن رسمی، شما را به خواندن هر کلمه، و آن را به شما را کند می کند."

اعتبار یک مسئله مهم در وب است

دقیقا همان است که ناشر یک سایت خاص است، و کسی که منابع اطلاعات در سایت، ممکن است مبهم باشد به کاربران. بنابراین، انگیزه منابع، مدارک، و اعتماد نامشخص است. همه این موارد باعث کاربران به تعجب در مورد اعتبار از وب سایت.

اعتبار 7 شرکت کنندگان به عنوان یک نگرانی مهم اشاره شده است. زمانی که به دنبال یک گزارش خبری در وب، یک نفر گفت: "چیزی که من همیشه برای نگاه است که آن را در حال آمدن است از. آیا این یک منبع معتبر؟ می تواند منبع قابل اعتماد؟ دانستن بسیار مهم است. من نمی خواهم با حقایق نادرست تغذیه می شود. " وقتی پرسیده شد که چگونه باور اطلاعات در مقاله در وب سایت به نظر می رسید، شخص دیگری جواب داد: "این یک سوال من از خودم میپرسم در مورد هر وب سایت است."

کیفیت محتوای یک سایت را تحت تاثیر قرار ارزیابی کاربران از اعتبار، به عنوان یک فرد اشاره کرد: "یک مجله است که به خوبی انجام مجموعه یک تن خاص و این تصور که از طریق محتوا انجام به عنوان مثال، جغرافیایی ملی است احساس با کیفیت، تصویر خاص است. وب سایت انتقال یک تصویر، TOO. اگر آن را با سلیقه انجام می شود، آن را می توانید تعداد زیادی از اعتبار به سایت اضافه کنید. "

لینک های خروجی می تواند اعتبار افزایش

کاربران بر روی لینک ابرمتن (hypertext) تکیه می کنند برای کمک به ارزیابی اعتبار از اطلاعات موجود در وب سایت. این نقطه توسط 4 شرکت کنندگان ساخته شده است. یکی گفت: "پیوندهای اطلاعات خوب است. آنها به شما کمک کند قاضی که آیا آنچه را که نویسنده می گوید درست است". در حالی که خواندن یک مقاله، یک نفر نظر، "این سایت بسیار قابل قبول است. نویسنده ارائه چند نقطه نظر، و او لینک برای هر نقطه نظر." شخص دیگری ساخته شده بیانیه ای مشابه در مورد یک مقاله های مختلف: "از آنجا که نویسنده است ارجاع لینک های دیگر، آن را احتمالا اطلاعات نسبتا دقیق است."

طنز باید با احتیاط مورد استفاده

در این مطالعه، 10 نفر تنظیمات خود را برای طنز در رسانه های مختلف مورد بحث قرار گرفته و برخی از شوخ طبعی در وب سایت های خاص ارزیابی می شود. به طور کلی، شرکت کنندگان گفت: آنها مانند یک طیف گسترده ای از انواع طنز، مانند تهاجمی، بدبینانه، هتاک، مزخرف، فیزیکی و کلمه بازی شوخ طبعی است. "من دوست دارم که وب سایت های که آنها خشک نه همه. من دوست دارم به خنده. من حوصله در حالی که انتظار. من که چیزی باهوش و حیله گر دوست دارید (به خواندن)،" یک نفر در مطالعه 1 گفت.

یک وب سایت حاوی جناس (کلمه بازی طنز) به عنوان "احمق" و "خنده دار نیست" توسط 2 از 3 شرکت کنندگانی که از آن بازدید کردند شرح داده شد. یک سایت است که شامل طنز بدبینانه همه 3 شرکت کنندگانی که آن را دیدم برخوردار بود، هر چند تنها یکی از آنها گفته بود پیش از آن که او دوست داشت این نوع از طنز.

با توجه به تنظیمات مختلف مردم برای طنز، مهم است که برای یک نویسنده وب به دانستن مخاطبان، قبل از جمله طنز در یک سایت. البته، استفاده از طنز موفقیت ممکن است دشوار باشد، چرا که کاربران یک سایت ممکن است متنوع در بسیاری از (به عنوان مثال، فرهنگ، آموزش و پرورش، و سن). جناس به خصوص برای هر سایت که انتظار تعداد زیادی از کاربران بین المللی خطرناک است.

کاربران خواهید برای دریافت اطلاعات به سرعت آنها

این 11 شرکت کنندگان اشاره شده است. کاربران مانند سایت های به خوبی سازمان یافته است که اطلاعات مهم آسان برای پیدا کردن. "کاربران وب تحت محدودیت های عاطفی و زمان می باشد. مهم ترین چیز این است که آنها به سرعت اطلاعات را،" یکی از شرکت کنندگان توصیه می شود. "من ترجیح می دهم چیزی بسیار سازمان یافته را به سرعت دریافت از اینجا وجود دارد. من می خواهم به آن را به سرعت،" یک نفر در مورد یک سایت است.

کاربران همچنین می خواهید گرافیک بارگذاری سریع و بار سریع پاسخ برای لینک فرامتن، و آنها می خواهند به انتخاب کنید که آیا برای دانلود گرافیک های بزرگ (آهسته). یک کاربر گفت: "یک زمان و یا پاسخ اتصال زمان آهسته به من دور فشار".

متن باید قابل اسکن

اسکن می تواند کاربران را صرفه جویی در وقت. در طول مطالعه، 15 نفر همیشه متن وب ناآشنا با تلاش به آن قبل از خواندن آن را اسکن نزدیک. فقط 3 نفر شروع به خواندن کلمه به کلمه متن، از بالای صفحه به پایین، بدون اسکن. عناصر که موجب افزایش اسکن شامل عنوان، نوع بزرگ، متن با حروف درشت، متن هایلایت شده، لیست گلوله ای، گرافیک، نوشتن شرح تصاویر، جملات موضوع، و جداول از مطالب.

یک کاربر از مطالعه 1 که یک مقاله اسکن اما موفق به پیدا کردن آنچه که او برای گفت دنبال شد، "اگر این به من در محل کار، جایی که من 70 و 50 ایمیل پست های صوتی در روز اتفاق افتاده است، پس از آن خواهد بود که در پایان آن است. اگر آن را در من نمی آیند سمت راست، من قصد دارم به رها کردن بر روی آن. " کاربر دیگری گفت: "من آیتم ها گلوله بدهد". در حالی که به دنبال در یک سایت خبری، یک نفر گفت: "این آسان است به عنوان خوانده شده زیرا با استفاده از حروف درشت، برجسته کردن نقاط خاص است." مقاله حاوی بلوک های طولانی از متن را برانگیخت این پاسخ: "کل راه آن نوع ساخته شده از نگاه خسته کننده آن را تهدید آمیز مردم می خواهم به خواندن چیزهایی که شکسته تا این می شود نقطه در سراسر بهتر است..."

متن باید اجمالی

سازگار با میل کاربران برای به دست آوردن اطلاعات به سرعت دلخواه خود (بیان شده توسط 11 نفر) برای متن کوتاه است. یک نفر گفت: "وب سایت زیاد طولانی نباشند می باشد. این سخت است برای خواندن بسیاری از متن بر روی صفحه نمایش." در حالی که به دنبال در یک گزارش خبری، شخص دیگری گفت: "من دوست دارم که سبک کوتاه. من هم برای شر و ور ندارد. من دوست دارم گرفتن اطلاعات سریع می باشد."

بسیاری از شرکت کنندگان می خواهید یک صفحه وب را به تناسب در یک صفحه نمایش. یک نفر زیر در مورد یک گزارش خبری گفت: "این بیش از حد طولانی من فکر می کنم آن را بهتر به اطلاعات تغلیظ شده که هیچ بزرگتر از یک صفحه نمایش بود."

شرکت کنندگان می خواهید یک وب سایت را به نقاط آن به سرعت. در حالی که خواندن یک بررسی فیلم، یک نفر گفت: "بسیاری از متن در اینجا وجود دارد. آنها باید بیشتر به این نقطه است. آیا آنها دوست دارند یا نیست؟"

کاربران مثل خلاصه و هرم معکوس سبک

با توجه به 8 شرکت کنندگان، نوشتن وب است که ارائه اخبار، خلاصه، نتیجه گیری و جلو مفید است و موجب صرفه جویی در زمان. یکی از شرکت کنندگان بود که خواندن یک صفحه از خلاصه مقاله گفت: "من دوست دارم توانایی خواندن خلاصه و سپس به مقاله اگر من علاقه مند هستم."

یک داستان خبری نوشته شده در سبک هرم وارونه (که در آن اخبار و نتایج برای اولین بار ارائه شده، به دنبال جزئیات و اطلاعات پس زمینه)، موجب این پاسخ: "من قادر به پیدا کردن نقطه اصلی به سرعت، از خط اول بود من دوست دارم که . " در حالی که خواندن یک داستان خبری مختلف، شخص دیگری گفت: "این توجه من حق دور. این یک سایت خوب. بوم است. آن را به نقطه می شود."

ابرمتن است دوست خوب

"چیزی که باور نکردنی است که در دسترس بر روی وب توانایی به عمیق تر برای اطلاعات بیشتر است،" یکی از شرکت کنندگان گفت. در این مطالعه، 15 نفر گفتند که آنها دوست ابرمتن. "پیوندهای چیز خوبی است. اگر شما فقط می خواهید به خواندن صفحه شما در آن هستید، خوب، شما هر چیزی از دست دادن ندارد. اما اگر شما می خواهید به دنبال لینک، شما می توانید که چیز زیادی در مورد وب است،" یک نفر گفت. وقتی پرسیده شد که چگونه لینک ابرمتن (hypertext) مفید هستند، یکی دیگر از گفت: "من ممکن است برای یک سند، اما من ممکن است 15 چیز دیگر که مرتبط زخم زبان زدن علاقه من پیدا کنید. این بسیار مفید است. من واقعا لذت بردن است."

با این حال، ابرمتن (hypertext) است که جهانی را دوست داشت: 2 شرکت کنندگان گفت ابرمتن می تواند منحرف اگر یک سایت شامل "بیش از حد بسیاری از" لینک کنید.

گرافیک و متن باید یکدیگر را تکمیل

، 5 شرکت کنندگان گفت: کلمات و تصاویر می تواند یک ترکیب قدرتمند، اما آنها باید با هم کار کنند. "من هرگز نمی خواهید برای دیدن یک عکس بدون عنوان زیر آن،" یکی از شرکت کنندگان گفت.

برخی از مردم گفت، گرافیک که به متن اضافه کنید هیچ چیز حواس پرتی و اتلاف وقت است. "گرافیک خوب است که آن را به محتوای مربوط، اما بسیاری از آنها فقط تلاش می شود زرق و برق دار،" یک نفر گفت.

مطالعه 3: مطالعه اندازه گیری
در این مطالعه تجربی، 51 کاربران وب تست شده 5 تغییرات از یک وب سایت. هر نسخه به حال سبک نگارش مجزا، هر چند همه موجود اساسا همان اطلاعات است. نسخه کنترل در یک سبک تبلیغاتی نوشته شده بود (به عنوان مثال، "marketese")؛ یک نسخه برای تشویق اسکن نوشته شده بود؛ یکی مختصر بود. یکی بود "هدف"، و یا غیر تبلیغاتی، نوشتن به سبک؛ و یک ترکیب مختصر، قابل اسکن، و هدف زبان را به یک سایت است.

فرضیه
بر اساس یافته های کیفی ما در مطالعات 1 و 2، ما هفت فرضیه به آزمون در مطالعه اندازه گیری.

فرضیه 1: کاربران از نسخه های قابل اسکن و مختصر از وب سایت زمان به طور قابل توجهی کمتر صرف انجام کارهای خواهد شد از کاربران از نسخه های کنترل.
فرضیه 2: کاربران قابل اسکن و مختصر خواهد اشتباهات به طور قابل توجهی کمتر در انجام وظایف از کاربران خواهد کنترل کند.
فرضیه 3: کاربران قابل اسکن و مختصر محتوای سایت به طور قابل توجهی بهتر از به کاربران کنترل به یاد داشته باشید.
فرضیه 4: کاربران قابل اسکن و مختصر زمان به طور قابل توجهی کمتر به یاد ساختار وب سایت از به کاربران کنترل کنند. با این حال، همه گروه ها (کنترل، قابل اسکن، موجز، و هدف) همان بر دقت نقشه سایت انجام خواهد شد، از ساختار سایت ساده است.
فرضیه 5: کاربران هدف، قابل اسکن، و مختصر رضایت طور قابل توجهی بالاتر ذهنی با سایت به کاربران از کنترل گزارش خواهد داد.
فرضیه 6: ترکیب هدف، قابل اسکن، و سبک نگارش فشرده به یک سایت در اقدامات قابل توجهی بهتر در زمان کار (6A)، نرخ خطا (6B)، به یاد سپاری (6C)، ساختار سایت (6D)، و رضایت ذهنی منجر می شود ( 6E).
فرضیه 7: وقتی اندازه از شش فرضیه اول را به یک نمره کلی قابلیت استفاده برای هر نسخه از سایت، قابل اسکن، موجز، هدف ترکیب شود، و نسخه های ترکیبی نمرات قابلیت استفاده بالاتر از نسخه کنترل خواهد شد.
روش
شرکت کنندگان

شرکت کنندگان 51 کاربران وب با تجربه استخدام توسط خورشید (مقدار متوسط ​​از تجربه وب 2 سال بود). شرکت کنندگان در محدوده سنی 22-69 (متوسط ​​سن 41 بود). مدیران سایت، طراحان وب، طراحان گرافیک، متخصصان رابط کاربر، نویسندگان، ویراستاران، دانشمندان کامپیوتر، و برنامه نویسان: در تلاش برای تمرکز بر روی "کاربران عادی،" ما در حرفه های زیر را از مطالعه حذف شدند.

ما برای اثر سن و تجربه وب در متغیرهای وابسته ذکر شده در پنج فرضیه اول بررسی می شود، اما ما تنها تفاوت قابل اغماض هیچ کدام قابل توجه است. بود از سایت های در مطالعه ما سخت تر به حرکت بوده است و یا در حال وظایف ما ضروری استفاده از موتورهای جستجو یا سایر زیرساخت های وب، ما اثرات قابل توجهی از هر دو سن و تجربه وب انتظار می رود.

طرح

آزمایش 5-شرایط (تبلیغاتی [کنترل]، قابل اسکن، موجز، هدف، و یا ترکیبی) بین-افراد طراحی شده است. شرایط متعادل برای جنسیت و اشتغال وضعیت بود.

مواد تجربی

این آزمایش پنج نسخه از یک وب سایت ایجاد شده برای این مطالعه استفاده می شود. به نام "سفر نبراسکا،" سایت اطلاعات موجود در مورد نبراسکا است. ما با استفاده از یک سایت به دلیل سفر 1) در مطالعات کیفی قبلی ما، بسیاری از کاربران وب گفت: سفر یکی از منافع خود است، و 2) سفر محتوای خود را به سبک نگارش های مختلف ما می خواستیم به مطالعه بخشید. ما نبراسکا تصمیم به حداقل رساندن اثر از دانش قبلی در مورد اقدامات ما (در استخدام شرکت کنندگان، ما به نمایش که افرادی که تا به حال در زندگی کرده بود، و یا حتی نزدیک، نبراسکا).

 

مطالعه مواد آنلاین در دسترس هستند، اگر شما می خواهید به آنها را بررسی در جزئیات یا به استفاده مجدد از آنها برای تحقیقات خود را.
هر نسخه از سایت سفر نبراسکا شامل هفت صفحه، و تمام نسخه با استفاده از ساختار ابرمتن (hypertext) است. به طوری که شرکت کنندگان را در متن تمرکز و پریشان نمی شود، ما (با لینک خارج از سایت) استفاده ابرمتن نسبتا کم و شامل تنها سه عکس و یک تصویر. هیچ انیمیشن وجود دارد. موضوعات موجود در سایت تاریخ نبراسکا، جغرافیا، جمعیت، جاذبه های گردشگری و اقتصاد بود. پیوست به این مقاله بخشی از یک صفحه نمونه از هر یک از شرایط نشان می دهد.

نسخه کنترل سایت یک سبک تبلیغاتی از نوشتن (به عنوان مثال، "marketese،")، که شامل اغراق، ادعا می کند ذهنی، و مباهات، و نه تنها حقایق ساده بود. این سبک از ویژگی های بسیاری از صفحات در وب امروز است.

نسخه مختصر حال سبک نگارش تبلیغاتی است، اما متن آن بسیار کوتاه تر بود. اطلاعات کمتر مهم خاص، قطع شد آوردن تعداد کلمه برای هر صفحه به حدود نیمی از صفحه مربوطه در نسخه های کنترل. برخی از نوشتن در این نسخه در سبک هرم وارونه بود. با این حال، تمام کاربران اطلاعات مورد نیاز برای انجام وظایف مورد نیاز در همان جهت در تمام نسخه های سایت ارائه شد.

نسخه قابل اسکن نیز شامل marketese، اما آن را به تشویق اسکن، یا دستکاری، متن برای اطلاعات مورد علاقه نوشته شده است. این نسخه استفاده لیست گلوله ای، متن با حروف درشت به برجسته کلمات کلیدی، نوشتن شرح تصاویر و عکس، بخش کوتاه تر از متن، و سرفصل تر است.

نسخه هدف از marketese محروم شد. این اطلاعات بدون اغراق، ادعا می کند ذهنی، یا مباهات ارائه شده است.

نسخه ترکیب حال تعداد کلمه کوتاه تر، برای scannability مشخص شده بود، و از marketese محروم شد.

روش

به محض ورود به آزمایشگاه قابلیت استفاده، شرکت کنندگان امضا فرم رضایت نوار ویدئویی، و سپس از او گفته شد که یک وب سایت بازدید می کنید، انجام وظایف، و چند سوال پاسخ دهند.

پس از اطمینان از شرکت کنندگان می دانستند که چگونه به استفاده از مرورگر، آزمونگر توضیح داد که او را از اتاق درب بعدی را به آزمایشگاه از طریق آینه یک طرفه را مشاهده کند. در طول مطالعه، شرکت کنندگان هر دو دستورالعمل چاپ شده از یک بسته کاغذ و دستورالعمل های کلامی از آزمایش شده است.

شرکت کنندگان در صفحه اصلی سایت آغاز شد. دو اولین کارهای به جستجو برای حقایق خاص (واقع در صفحات جداگانه در سایت)، بدون استفاده از ابزار جستجو و یا "یافتن" دستور بود. شرکت کنندگان پس از آن پاسخ قسمت 1 از پرسشنامه خلاصه. بعد یک کار قضاوت (پیشنهاد شده توسط قرقره و همکاران [1997]) که در آن شرکت کنندگان برای اولین بار بود برای پیدا کردن اطلاعات مربوطه، و سپس قضاوت در مورد آن بود. این کار توسط قسمت 2 از پرسشنامه به دنبال داشت.

در مرحله بعد، شرکت کنندگان به صرف 10 دقیقه یادگیری تا حد امکان از صفحات در وب سایت، در آماده سازی برای امتحان کوتاه آموزش داده شد. در نهایت، از شرکت کنندگان خواسته شد به منظور جلب بر روی کاغذ ساختار وب سایت، به بهترین خاطره خود را.

پس از اتمام مطالعه، هر شرکت کننده جزئیات بیشتر در مورد این مطالعه گفته شد و هدیه دریافت کرد.

معیارهای

وظیفه بود تعدادی از ثانیه آن را کاربران و جو در زمان برای پیدا کردن پاسخ برای دو وظایف جستجو و وظیفه یک قضاوت است.

دو وظایف جستجو بود تا پاسخ به: "در چه تاریخی بود نبراسکا تبدیل شدن به یک دولت" و "شهرستان که نبراسکا بزرگترین 7 است، از نظر جمعیت؟" سوالات برای کار قضاوت بود: "به نظر شما، که از جاذبه های توریستی می شود یکی از بهترین به بازدید چرا شما فکر می کنم تا؟"

خطاهای وظیفه درصد نمره بر اساس تعداد پاسخ های نادرست کاربران در دو وظایف جستجو داد.

به رسمیت شناختن و به یاد بیاورید: حافظه دو اقدام از آزمون تشکیل شده است. حافظه تشخیص یک درصد نمره بر اساس تعداد پاسخ های صحیح منهای تعداد پاسخ های نادرست به 5 سوال چند گزینه ای بود. به عنوان مثال، یکی از سوال است: "که بزرگترین گروه قومی نبراسکا است) انگلیسی ب) سوئدی ج) آلمان د) ایرلندی؟."

حافظه یک درصد نمره بر اساس تعداد جاذبه های گردشگری به درستی به یاد می آورد منهای تعداد نادرست به یاد می آورد بود. سوال این بود: "هیچ نام از جاذبه های توریستی ذکر شده در وب سایت شما به یاد داشته باشید لطفا به لیست همه آنهایی که شما به یاد داشته باشید فضای زیر استفاده کنید؟."

زمان را به یاد ساختار سایت بود تعدادی از ثانیه آن را کاربران و جو در زمان را به منظور جلب نقشه سایت.

اندازه گیری های مربوط، دقت نقشه سایت، یک درصد نمره بر اساس تعداد صفحات (حداکثر 7) و ارتباط بین صفحات (حداکثر 9) به درستی شناسایی، منهای تعداد صفحات و اتصالات اشتباه شناسایی شده بود.

رضایت ذهنی از پاسخ شرکت کنندگان به پرسشنامه کاغذ و مداد مشخص شد. برخی از سوالات پرسیده مورد جنبه های خاصی از کار با وب سایت و سوال و سوالات دیگر پرسید: برای یک ارزیابی از چگونه به خوبی خاص صفت سایت (لنگر های "توصیف سایت بسیار ضعیف" را به "او از سایت بسیار خوب") است. تمام سوالات مقیاس لیکرت 10 نقطه استفاده می شود.

شاخص رضایت ذهنی میانگین نمره از چهار شاخص زیر بود:

کیفیت از سایت شامل چهار بخش است: دقیق، مفید، مفید، و به سوال "چگونه راضی هستند شما را با کیفیت سایت از زبان؟"
سهولت استفاده از سایت شامل پنج مورد: آسان برای استفاده، و سوال "چگونه از آن آسان است برای کار با متن در این وب سایت"، "چگونه آسان است آن را به پیدا کردن اطلاعات خاص در این وب سایت؟"، "در مقایسه به آنچه که شما انتظار می رود، چگونه به سرعت وظایف رفت؟ "، و" چگونه سخت بود آن را به تمرکز بر روی جستجوی اطلاعات (به دلیل حواس او را پرت)؟ " (این مورد را ارزیابی معکوس کدگذاری شد).
Likability از سایت شامل شش آیتم: سرگرم کننده، جالب، دوست داشتنی، جذاب، سرگرم کننده برای استفاده، و خسته کننده (معکوس رمزی).