صفحه اول گوگل

 

 صفحه اول گوگل برگ برنده کسب و کارها 

فضای کسب و کارها تغییر کرده است ، امروز صفحه اول گوگل بودن مانند مالکیت  فروشگاهی بزرگ و دو بر در خیابانی معروف در کلان شهری مثل تهران - اصفهان - شیراز - مشهد  است .یکی از مزیت های کسب و کارهای موفق امروز و فردا حضور در صفحه اول گوگل می باشد . کسب و کارها سالها پیش داشتن سایت را کافی می دانستند اما امروز به دنبال  حضور  در صفحه اول گوگل و تضمین رونق امروز و فردای کسب و کارشان هستند .

 

چگونه می توان در صفحه اول گوگل حضور داشت 

استفاده از تبلیغات گوگل

سئو و بهینه سازی سایت 

سئو چیست ؟

کلیه فعالیت های که در راستایی معرفی سایت و صفحات سایت   به موتورهای جستجو از جمله گوگل ، یاهو و بینگ و کمک به پیمایش و اسکن مطالب و محتوای سایت به ربات های جستجو گر می باشد و البته ارتقاء رتبه  سایت و صفحات سایت نزد موتورهای جستجوگر می باشد .

فاکتورها و عوامل موثر بر سئو و بهینه سازی سایت  :

فاکتورهای مربوط به خود سایت : بهینه سازی سایت از بابت کد های استفاده شده و محتوای سایت 

لینک های خارجی با ارزش : لینک هایی که از سایت ها یا صفحات اجتماعی و غیره به سایت شما می شود . البته لینک های با ارزش 

بازدید کنندگان سایت و رفتار آنها : رفتار بازدید کننده ، میزان زمانی بازدید ، تعداد صفحاتی که بازدید می کند ، بازگشت و مراجعت بعدی 

جستجوهای مرتبط در جستجوگر گوگل : گوگل  به کلمات جستجو شده و استفاده شده در سایت شما توجه می کند پس میزان جستجوها نیز در سئو مهم است . مثلا شرکت های معروف شاید اصلا احتیاج به سئو ندارند چون تعداد جستجوهایی که دارند قابل توجه می باشد .

 

هزینه سئو و بهینه سازی سایت 

 هزینه سئو نسبت به  روش های بازاریابی و تبلیغات دیگر  بسیار پائین و اندک است 

هزینه سئو ماندگار و برای امروز و فردا است که شاید این ویژگی برتر در  روش های تبلیغات دیگر وجود ندارد یا کمرنگ تر است 

 هزینه های پائینی که برای سئو و حضور در صفحه اول گوگل گفته می شود تبلیغاتی و غیر واقعی هستند .

 هزینه سئو با توجه به موضوع سایت و کلمات کلیدی در خواستی برآورد می شود .

هزینه سئو با توجه به مقدار فعالیتی که صورت می گیرد برآورد می گردد . فرایند سئو از تعداد فاز و فعالیت تشکیل شده است که نسبت به تعداد فعالیت ها هزینه سئو متغیر می باشد .

هزینه ای که بابت سئو و بهینه سازی غیر اصولی و استفاده از ترفند ، کلک و شگردهای منسوخ  و من در آوردی دور ریختن پول است 

سئو فرایندی است که مهم ترین آن مشاوره در خصوص بهینه سازی و سئو می باشد در طی مشاوره می توان قسمتی از کار را به کارفرما سپرد و هزینه را کاهش داد 

سئو فعالیتی است کاملا تخصصی و اینکه افراد خودشان مبادرت به بهینه سازی سایت خود می کنند یا کار را به غیر متخصص می سپارند خود را از فواید بهینه سازی مطلوب و حضور در صفحه اول گوگل محروم خواهند کرد .

 

زمان انجام بهینه سازی سایت چقدر است ؟

در بهینه سازی و سئو سایت صبر مقدس است .سئو و بهینه سازی سایت رقابتی مانند دو ماراتون است نه دو سرعت .

برداشت ما از مطالبی که خود گوگل اعلام کرد برای نمایش صفحات بین 1 روز تا 3 یا 4 هفته است 

فرایند بهینه سازی و سئو اصولی  زمان بر است 

ما به مشتریان خود 3 ماه 6 ماه حتی یکسال را اعلام می کنیم .

 

سئو کلاه سفید - سئو کلاه سیاه 

 کلیه فاکتورهای و فعالیت های جهت سئو و بهینه سازی سایت که مورد تایید گوگل است را سئو و بهینه سازی کلاه سفید  می باشد 

سئو کلاه سیاه در واقع استفاده از نقاط ضعف ربات ها جستجوگر و الگوریتم موتورهای جستجو گر می باشد و در واقع کلک های سئو جزء سئو و بهینه سازی کلاه سیاه می باشد .

تذکر : درست است که موتورهای جستجوگر ، ربات ها ، الگوریتم های وابسته دارای نقاط ضعف هستند و می  تواند از آن سوءاستفاده کرد اما یکی از مراقبت های همیشگی که موتورهای جستجوگر دارند مقابل از سوء استفاده کردن ها و به محض شناسایی سایت هایی که با کلاه سیاه رتبه گرفته را تنبیه می کنند و از فهرست جستجوهای خود حذف می کنند .

پس روش بهینه سازی کلاه سیاه شاید روشی غیر قابل اطمینان می باشد و حتی اگر در زمانی کوتاه و  موقت .باعث حضور در صفحه اول گوگل باشد و در طولانی مدت حذف شده و برگشت به سختی شدنی است 

 

به بازدیدکنندگان احترام بگذارید 

حاصل تجربه ما در بهینه سازی سایت به ما ثابت کرده است که وب سایت هایی که بدون زیاد روی و افراط قصد و هدفشان را تهیه و تولید سایتی برای خوشایند بازدیدکنندگان قرار داده اند بسیار موفق تر از کسانی هستند که بدون دلیل و کاملا افراطی به بعضی از فاکتورهای بهینه سازی دل مشغول کرده اند مثلا کلمه کلید کار خود را بارها و بارها و بدون دلیل در سایت و صفحات سایت تکرار کرده اند .

تولید محتوای غنی و منحصر بفردی داشته باشید و دسترسی به مطالب سایت را با کمک از لینک های مناسب راحت و به جا انجام دهید از مشاوره افراد متخصص و با تجربه در بهینه سازی کمک بگیرید و از افراط دوری کنید .

 

بهینه سازی بد و نمره منفی 

بسیاری از شگردها و کلک های که از مشتریان و گاهی همکاران خود می شنویم نه تنها در راستای حضور در صفحه اول گوگل نیست بلکه نمره منفی نیز دارد پس حتما از مشاوره افراد غیر متخصص و بدون رزومه موفق پرهیز کنید و جو گیر نشوید 

 

صبر مقدس است 

 بهینه  سازی سایت مانند کلید برق نیست که با فشار آن  شما در صفحه اول گوگل باشید .اگرمی خواهید بهینه سازی موفق باشید یک استراتژی با زمان مشخص را برای خود برنامه ریزی کنید و مطابق آن عمل کنید و حاصل کار خود را بعد از اتمام زمان انتظار داشته باشید .بهینه سازی یک سایت با توجه به کلمه کلید و ساختار سایت ممکن است بین ۳ ماه - ۶ ماه حتی تا یکسال طول بکشد .

تاکید گوگل برای سایت بهینه سازی شده 

سرعت لود سایت : سایت کند و خسته نه مورد تایید کاربران هست و نه مورد تایید موتورهای جستجو مثل گوگل 

رسپانسیو بودن سایت : قابلیت نمایش مناسب در موبایل ، تبلت ، پرژکتور ، تلویزیون و ...  بدون احتیاج به کوچک و بزرگ کردن صفحه 

ناوبری مشخص و ساده : وجود لینک های مناسب و با سرانجام در سایت 

داشتن نقشه سایت : sitemap و نقشه سایت در اولین فایل منتشر شده گوگل مورد توجه قرار گرفته سایت 

وجود سایت robots.txt : وجود این فایل به گوگل مطمئن می شود که اجازه دسترسی به سایت شما را دارا می باشد 

داشتن عنوان صفحه منحصر بفرد برای هر صفحه 

داشتن شرح صفحه منحصر بفرد برای هر صفحه 

به روز رسانی : گوگل عاشق سایت های تازه تاسیس و سایت های به روز شده می باشد 

 

 

 

 در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید؟

مدتی است که شرکت های و مدیران هوشیار که از فرصت ها به خوبی استفاده می کنند ، هدف خود را حضور در صفحه اول گوگل قرار داده اند و با این کار می خواهند با عث رونق کسب و کار و رشد روز افزون تعداد مشتریان و سود حاصل شوند .

وب برتر حاصل تجربیان و مطالعات ساعت های ، روزها ، هفته ها ، ماه ها و سالهای خود را در اختیار شما قرار می دهد و با برند سازی و بهینه سازی وب سایت و خدمات استاندارد و ویژه سئو ، حضور شما رادر  صفحه اول گوگل تضمین می کند .لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88897129 یا شماره همراه 09123865076 تماس حاصل فرمائید .

 

توجه کنید 

  حضور در صفحه اول گوگل پر منفعت و نحوه موثر و ماندگاری از بازاریابی و تبلیغات است .

رقابت برای کسب امتیاز و جایگاه بالاتر در موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل هر روز شدیدتر و سخت تر می شود .

هنوز امکان حضور در صفحه اول گوگل وجود دارد شاید در آینده نزدیک این امکان دیگر فراهم نباشد و شرکت ها و کسب و کارهای برتر این جایگاه را تسخیر کرده باشند .

هزینه سئو از هر تبلیغاتی ارزان تر موثرتر است پس با گشاده دستی هزینه کنید و اصلا نگران هزینه نباشید .

هوشیار باشید و مجری کارآزموده و با تجربه ای را انتخاب کنید .

 

هر روز پرسش های فراوانی بابت حضور در صفحه اول گوگل از ما می شود ، برخی از آنها را ذکر و پاسخ می دهیم :

 

    سئو اصولی و غیر اصولی چیست ؟

    سئو غیر اصولی استفاده از ترفندها و شگردها و کلک است ، سئو اصولی انجام فرایندهای مورد تایید گوگل ، موتورهای جسجو گر و افراد و شرکت های بزرگ و متخصص می باشد . چند ترفند غیر اصولی را ذکر می کنیم 

    ایجاد بازدید کننده های مجازی و غیر واقعی از ترفندهای سئو غیر اصولی است حتی اگر در تبلیغات غیر از این ذکر شده باشد .

    • تولید محتوای زیاد بدون در نظر گرفتن قانون کپی رایت از مظاهر سئو غیر اصولی است 
    • استفاده از کلمات کلیدی به تعداد تنها برای موتورهای جستجو گر 
    • تولید محتوای ماشینی 
    • استفاده از مطالب بدون رنگ 

     

    آیا من می توانم سئو و بهینه سازی سایت را خودم به عهده بگیرم ؟

    • افراد با گرفتن مشاوره درست  می توانند بر سئو سایت خود تاثیر مثب داشته باشند .
    • مدیران سایت با گرفتن مشاوره از این و آن و افراد غیر متخصص می توانند تاثیرات نامطلوب و گاهی غیر قابل جبرانی بر سایت خود داشته باشند .
    • سئو  و بهینه سازی سایت کاری است تخصصی و احتیاج به تجربه دارد و بهتر است که شما طراحی و سئو و بهینه سازی سایت را به یک متخصص با تجربه بسپارید 
    • مطمئن باشید صرف هزینه درست بهتر است از انجام سئو توسط خودتان می باشد 

     

    مراحل و فرایندهای سئو و بهینه سازی چیست ؟

    پرسش های فراوانی در این خصوص که افراد می خواهند بدانند برای بهینه سازی خود چه کارهایی را باید انجام دهند یا اصلا می خواهند بدانند فرایندها و فاکتورها سئو و بهینه سازی کدام است داریم در ذیل سعی می کنم چند مورد از فاکتورها و عوامل پایه ای را ذکر کنیم .

    • نام دامنه سایت و ذکر کلمات کلیدی در نام دامنه 
    • Domain should be < 15 characters in length
    • Domain should contain exact keyword
    • Preferred domain set
    • Canonicalize your IP address
    • Site should be accessible via HTTPS (SSL)
    • عمر دامنه و تاریخچه پاک دامنه 
    • هاست معتبر و بدون قطعی 
    • کد نویسی سایت 
    • سرعت سایت را بالا ببرید 
    • سایز هر صفحه متناسب باشد This size of this page is ok
    • This page loads fast enough
    • استفاده از عنوان یا Title در سایت 
    • استفاده از شرح یا Description 
    • تکراری نبودن صفحات سایت 
    • URL is SEO friendly
    • Exact keyword not found in this URL
    • No underscores in UR
    • Page is close enough to top-level domain
    • Every image on this page needs an alt tag
    • Add your exact keyword to an alt tag
    • Add exact keyword to an image file name
    • No underscores found in image file names
    • نسخه موبایل یا نمایش درست در موبایل 
    • معرفی سایت به گوگل 
    • معرفی سایت و استفاده از گوگل وبمستر یا گوگل کنسول 
    • معرفی و استفاده از گوگل آنالیتیک
    • معرفی سایت به بینگ 
    • معرفی سایت به وب مستر بینگ و استفاده از آن 
    • ساختار مطالب 
    • استفاده نکردن از مطالب و تصاویر کپی
    • تولید محتوای غنی ( مطلب -تصاویر - اسلاید - فیلم - پادکس - اینفوگرافیک و ... )
    • نداشتن مطالب تکراری 
    • صفحات اجتماعی 
    • بلاگینگ 
    • دریافت لینک از سایت های معتبر و دارای رتبه بالا 
    • یافتن مطالب کلیدی درست و استفاده صحیح از آنها 
    • استفاده از ALT تصاویر 
    • بهینه سازی تصاویر 
    • استفاده از فوایکون 
    • استفاده از فایل Robot.txt  در سایت 
    • داشتن فایل sitemap.xml به روز در سایت 
    • نقشه سایت برای موبایل و ویو موبایل داشته باشید 
    • لینک به قسمت مربوط به ویو موبایل داشته باشید 
    • آیکن مربوط به apple را داشته باشید 
    • متاتگ مربوط به نمایش موبایل vewport mobile را در کد نویسی داشته باشید 
    • داشتن فایل نقشه تصاویر در سایت و به روز رسانی آن 
    • به روز نگه داشتن مطالب سایت 
    • استفاده از مقالات آموزش برای افزایش بازدید سایت 
    • احترام به بازدید کننده و هدایت درست بازدید کننده سایت 
    • استفاده از جذابیت در ساختار و ظاهر و مطالب و نحوه ارائه مطالب برای جذب و ماندگاری بازدید کننده در سایت 
    • اهمیت به صفحات اجتماعی 
    • استفاده از متاتگ ها به درستی در سایت 
    • استفاده از ویدئو و ثبت نام و استفاده از آپارات و یوتیوب 
    • استفاده از کدنویسی بدون جدول 
    • داشتن صفحه 404 
    • مشخص کردن یکی از آدرس ها برای سایت ( با www یا بدون www )
    • استفاده از url تمیز و مطابق سلیقه گوگل برای آدرس صفحات سایت 
    • استفاده از فایل های فشرده شده برای css  فایل های 
    • استفاده از فایل js ها فشرده شده 
    • ذکر آدرس های js در انتهای کد نویسی سایت 
    • استفاده نکردن از فلش و فایل های فلش در سایت 
    • استفاده نکردن از دستور iframe در سایت 
    • استفاده از سرنویس 1 فقط برای عنوان و برند سایت 
    • استفاده درست و بهینه از سرنویس ها 
    • استفاده درست از لینک های داخلی سایت 
    • مشخص کردن کشور و زبان سایت در کدنویسی وب سایت 
    • ثبت نام در سایت الکسا و استفاده از امکانات سایت الکسا 
    • Website URL Canonicalization
    • نداشتن لینک های شکسته 
    • نداشتن صفحات با عنوان ، شرح یکسان 
    • Keyword in URL یا استفاده کردن از کلمات کلیدی در آدرس صفحات سایت 
    • Keyword in Page Title استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحات 
    • Keyword in Image Alt Text 
    • Content Freshness
    • چگالی مطالب را در مقایسه به کد نویسی بالا ببردید 
    • The use of Visual Content
    • Use of Top Keywords in Heading Tags
    • Use of Top Keywords in Title Tag
    • Use of Top Keywords in Meta Description
    • از شاسی g+ استفاده کنید 
    • اجازه کامنت گذاری را به بازدیدکنندگان قرار دهید 
    • اجازه ثبت نامه و دریافت دریافت اخبار روزانه newsletter  را به کاربران بدهید 
    • سایت خود را در سایت هایی که سرعت و سئو و بهینه سازی را چک می کند تست کرده و رفع اشکال نمائید 
    • از ولیدیتور w3c استفاده کرده و کدهای html و  css خود را تست و رفع اشکال نمائید 
    • Title tag should be 55 characters or less
    • Description tag has 160 characters or less
    • Found heading tags: H1, H2, and H3
    • Exact keyword found in H1, H2, or H3 tag
    • There are no duplicate heading tags
    • You should have 2,000+ words on this page
    • Only use exact keyword 2-4 times
    • Exact keyword is bolded, italicized, or underlined
    • Exact keyword found in the first 100 word
    • Exact keyword found in anchor text
    • لینک به فایل نقشه سایت را در کد نویسی سایت استفاده کنید .
    • Remove inline CSS یعنی کد نویسی استایل را کاملا در فایل های اکسترنال قرار دهید و داخل سایت از کد نویسی css استفاده نکنید .
    • Add a tweet button شاسی و یا کلید تویتر را داخل سایت درج کنید .
    • Add a Facebook share or like button لینک آدرس فیس بوک و شیر کردن را درج کنید .
    • شاسی گوگل پلاس را داخل سایت استفاده کنید Add a Google+ button
    • لینک وبلاگ خود را در سایت اضافه کنید Add a link to a blog
    • Add a favicon

     

    کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید مثلا کلمات کلیدی مربوط به سئو ، بهینه سایت ، صفحه اول گوگل و طراحی سایت می تواند به شرح زیر باشد :

    تعرفه خدمات سئو - سئو سایت - خدمات سئو - سئو و بهینه سازی سایت - سئو و بهینه سازی - سءو - سئو سايت - سئو رایگان - سایت سئو - سئو سازی - طراحی سایت و سئو - سئو وب سایت - سئو کردن سایت -  افزایش سئو - افزایش سئو سایت - سئو سایت رایگان - سئو سازی سایت - طراحی سایت سئو - بهینه سازی سئو - سئو وبلاگ - بالا بردن سئو سایت - سءو سایت - سئو رایگان سایت - تست سئو سایت  - تست سئو سایت - چک کردن سئو - چک کردن سئو سایت - چک سئو - سئو گوگل - سئو جوملا - تکنیک های سئو - گوگل سئو - هزینه سئو سایت - گوگل سئو - هزینه سئو سایت - بهینه سازی سایت سئو - مقاله سئو - مقاله سئو - انجمن سئو - سئو تضمینی - مشاور سئو - سئو کردن وبلاگ - تعرفه خدمات سئو - بهینه سازی سایت  - بهینه سازی سایت - بهینه سازی وب سایت - سایت سازی- طراحی و بهینه سازی سایت - وب سایت سازی - سایت سازی رایگان -  خدمات بهینه سازی سایت - وب سایت سازی رایگان - صفحه اصلی گوگل فارسی - صفحه ی اصلی گوگل - گوگل صفحه اصلی - طراحی صفحه وب - ساخت وب سایت رایگان فارسی - بالا بردن رتبه سایت در گوگل - ساخت وب سایت در گوگل - افزایش رتبه سایت در گوگل - رتبه سایت در گوگل - ساخت سایت در گوگل - سایت اصلی گوگل - ساخت سایت رایگان در گوگل - ساختن سایت رایگان در گوگل - ساختن سایت در گوگل - ایجاد سایت رایگان در گوگل - نمایش سایت در صفحه اول گوگل - ثبت سایت در گوگل - ایجاد وب سایت در گوگل - ایجاد وب سایت در گوگل - معرفی سایت به گوگل - نمایش رتبه سایت در گوگل - طراحی سایت در گوگل -  رتبه گوگل سایت - ایجاد وب سایت رایگان در گوگل - سایت ساز گوگل - بالا بردن سایت در گوگل - بهینه سازی سایت در گوگل - ثبت سایت در صفحه اول گوگل - چگونه سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟ - طراحی سایت رایگان در گوگل- افزایش رتبه در گوگل - تبلیغات گوگل - تبلیغات رایگان در گوگل - بالا بردن رنکینگ سایت در گوگل - Google Seo

     

    - Search Marketing-  search engine marketing search marketing google seo services Keyword Ideas   - 

    Marketing Seo - Google Rank - google ranking 

     

     

    فهرست صفحات اجتماعی که می توانید حضور داشته باشید 

    http://www.twitter.com/brand-name
    http://www.facebook.com/brand-name
    http://www.yelp.com/biz/brand-name
    http://www.youtube.com/user/brand-name
    http://www.linkedin.com/in/brand-name
    http://brand-name.wordpress.com/
    http://brand-name.tumblr.com/
    http://pinterest.com/brand-name/
    http://www.hulu.com/profiles/brand-name
    http://technorati.com/people/brand-name
    http://about.me/brand-name
    http://brand-name.posterous.com/
    http://profile.typepad.com/brand-name
    http://www.squidoo.com/lensmasters/brand-name
    http://www.stumbleupon.com/stumbler/brand-name
    http://www.etsy.com/people/brand-name
    http://en.gravatar.com/brand-name
    http://www.scribd.com/brand-name
    http://brand-name.livejournal.com/
    http://brand-name.hubpages.com/
    http://www.flickr.com/photos/brand-name/
    http://photobucket.com/user/brand-name/profile/

     

    از سایت زیر برای تست سایت خودتان استفاده کنید 

    http://yslow.org/

    https://developers.google.com/speed/pagespeed/

    http://gtmetrix.com/

     

    آيا مي دانيد ۸۵ درصد بازديدگنندگان واقعي يك وبسايت را موتورهاي جستجو باعث مي شوند؟ آيا مي خواهيد سايت شما در صفحه اول و بالاترين رتبه هاي نتايج گوگل ظاهر شود؟  آيا مي دانيد روش هاي قرار گرفتن در رتبه هاي برتر موتورهاي جستجو امروزه به يك علم تبديل شده؟

     پيج رنك گوگل (Google Page Rank) يك عدد بين ۰ تا ۱۰ مي باشد كه گوگل براي رتبه بندي نتايج خود از آن استفاده مي كند. افزايش رتبه سايت در گوگل به معنای  افزايش بينندگان موثر سايت می باشد. یکی از راه های افزایش بازدید کنندگان کار کردن بر روی کلمات کلیدی است. برای یادگیری این روش برای بالابردن پیج رنک گوگل، با برایان یکی از نخبه های google همراه باشید. او در این ویدئو شما را با نکاتی آشنا خواهد ساخت که ره چندین ساله را یک شبه طی کنید.

    دیگر داشتن وب سایت یک مزیت نیست بلکه بازاریابی اینترنتی و به خصوص حضور در صفحه های موتورهای جستجو گر مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و البته به خصوص صفحه اول گوگل می تواند برای شما و کسب و  کار شما یک مزیت باشد . حضور در صفحه اول گوگل می تواند بازدید کنندگان بسیاری را وارد سایت شما بکند و این بازدید کنندگان همانهایی هستند که مشتریان بالقوه شما باشند و با جذب توسط شما مشتریان بالفعل شما باشند و خوب این یعنی سود آوری و رونق کسب و کار شما .

    بله حضور در صفحه اول گوگل می تواند کسب و کار شما را سکه کند و این شعار که تولید ثروت از طریق اینترنت و فضای مجاز و با مزیت حضور در صفحه اول گوگل را محقق کند .

     

    Perfectly Optimized On-page SEO Checklist

    Content is high-quality, relevant, fresh and at least 500 words in length.
    Target search phrase is included in page headline.
    Target search phrase is included in at least one sub-headline.
    Target search phrase is repeated three to 10 times within body copy. Don’t over-do it, or the page may get downgraded as spam. Keep the reader in mind as you work with the target search phrase. Copy should always be reader-friendly.
    Page includes relevant images and/or graphics that help illustrate the target search phrase.
    Captions for images and/or graphics include the target search phrase.
    Content and/or tools and resources on the page are so good that visitors will want to share your link with others and post your link elsewhere.
    Location: If you are optimizing for specific country, state, city or regional names, be sure they are in your copy and perhaps in a page footer.
    No misspellings or poor grammar. Yes, the search engines downgrade for either.
    Inclusion of social media links and / or user discussion or reviews. Pages with active visitor interaction are scored higher than static pages.

    Coding and Behind-the-Scenes Factors

    Include the target keyword/search phrase in the page URL if possible.
    Title tag: Every page should have an HTML title (enclosed in <title> </title> tags). The title copy should be unique, include the target keyword or target phrase, and must be 70 characters or less (any longer, and Google will truncate it anyway).
    Meta description tag: Even if the search engines don’t weigh a meta description in ranking a page, it is very important, because it is the marketing copy for your page. The meta description in the page head-tag set (enclosed in <meta name = “description” content=””> usually appears with your organic search listing, and induces readers to click through. The meta description tag should be no longer than 160 characters, and should include your target phrase.
    Image alt text: Use the target phrase in image alt text (embedded in the image tag as alt=”your keyword”)
    Links from copy: Use links to other pages on your site, or other resources judiciously. Links should be relevant to your page topic. The latest research shows Google may penalize any page containing more than 100 links, and we recommend stopping well short of that number, unless there is a good reason. A few internal links (to other pages on your site) are a positive, especially if they tie together similar topics. Internal links also help search engine bots navigate and categorize your site.
    Mobile: Make sure sites and pages intended for mobile devices are coded so that the search engines recognize them as mobile. This goes beyond the scope of this article, but keep it in mind as you work with your developer on a mobile site.

     

     

     

    برای کسب اطلاعات  بیشتر کپی پست http://www.bruceclay.com/blog/seo-checklist/ را نیز می توانید مطالعه کنید 

     

    On-Page Optimization

    1. Head Section Order
    BCI’s best practices is to ensure your web pages’ Meta tags are in the right order: Title > Description > Keywords. Remember, the information you put in these tags is used to render the title and description in the search engine results pages, and is what searchers see.

    2. Title Tag
    BCI methodology states Title tags should be approx. nine words, plus or minus three. You want to make sure the most important information, including top keywords, show up before the cutoff in the SERP in Google at 512 pixels, which translates to approximately 55-65 characters including spaces.

    3. Description Tag

    The description tag should also be mindful to include the most important info and  keywords before the SERP cutoff at approximately 920 pixels wide, which translates to approximately 156 characters including spaces.

    Side note: Don’t forget to make the title and description compelling as this text assists in conversions. You don’t want to waste your prime real estate in the SERP with boring copy. (Read more about the ins and outs of Meta data.)

    4. Keywords Tag
    Even though Google has stated the keywords tag is not a consideration in ranking, we always include it as a best practice. We list keywords in order from longest in length to shortest in length, separated by commas.

    5. Heading Tags
    In the body of your content, make sure your first heading tag always begins as an <h1>. Subsequent heading tags should be <h2>, <h3>, <h4>, etc., and be used as the page’s table of contents.

    6. Overall Word Count
    The amount of words you have on a web page will vary by topic, keyword and intent. But, in general, less than 250 words is rarely recommended –especially if you’re trying to optimize for keywords. Informational web pages will almost always warrant at least 450 words. Quality content is key. Since the Google Panda Update penalizing low-quality content, avoid duplicate content and thin content and focus on robust coverage of your website topics that prove your subject matter expertise.

    7. Alt Attributes with Keywords
    The American with Disabilities Act says you should always describe the image on the page for the vision impaired. Ensure your images have proper descriptions associated with them, and if appropriate, keywords for the page. Alt attributes are also required to validate your HTML code.

    8. Dashes vs. Underscores in URLs
    Underscores are alpha characters and do not separate words. Dashes (or rather, hyphens) are word separators, but should not appear too many times or it could look spammy. For more on this topic, check out this postby Google’s Matt Cutts.

    9. Fully Qualified Links
    If you make your links fully qualified, there’s no question by search engine spiders, browsers, etc. as to where the file is located and what it’s about. If your link looks something like “../../pagename” (a relative link), then it may result in crawl issues for some search engines. Rather than complex URLs, use fully qualified links (http://www.URL). And the site map should always have fully qualified URLs.

    10. Make JavaScript/CSS External
    You want to be sure the most important code is the first thing the search engine bots crawl. You can externalize the code that gets in the way of this to ensure there aren’t unnecessary lines above the body text.

    Sitewide Optimization

    11. Site Map
    Your site should have an HTML sitemap, and every page should link to that sitemap, probably in the footer. You should also have an XML Sitemap you submit to search engines. (Editor’s note: You can learn how to create a sitemap in our SEO Tutorial.)

    12. Text Navigation
    Verify there is text navigation, not JavaScript or Flash navigation that spiders can’t see. Make sure you at least have text navigation on the bottom of the page if there aren’t any spiderable navigation links in the top nav.

    13. Make Robots.txt File
    It’s important this file exists, even if it’s empty. The Robots.txt file tells the search engine spiders what not to index. Also make sure the file doesn’t accidentally exclude important files, directories or the entire site (this has been known to happen!).

    14. Keyword Strategy
    The keyword strategy is an ongoing process that essentially never ends. It starts with extensive research and iterates with extensive research. One could write novels about this topic; just know it’s part of any solid SEO checklist.

    15. Web Analytics
    There’s much you could say about web analytics in your SEO strategy. The important thing is to make sure you have it. Ensure your analytics are properly set up and monitor them regularly to find out of if the keywords that are generating traffic are in your keyword list, and that your site is optimized for them.

    16. Linking Strategy
    This section warrants way more than just a few sentences, but it should be noted as part of the SEO checklist. Your internal linking structure typically stems from your siloing strategy. Your inbound/outbound links should be part of an organic, natural strategy in compliance with search engine guidelines, and be monitored regularly.

    17. Server Configuration
    Regularly check your server, looking for 404 errors, 301 redirects and other errors.

    18. Privacy Statement
    Some reports say a “privacy statement” on your site is an important element in bing. It’s best practices to include one anyway; this is so you can let site visitors know what you’re doing with any data you collect about them.

    19. Static Pages
    Complex, dynamic URLs could be a problem. If your URLs have more than two query string parameters and/or dynamic pages aren’t getting indexed and/or you have a lot of duplicate content, consider converting them to static pages. You can also use mod_rewrite or ISAPI_rewrite, as appropriate, to simplify URLs. Rewritten URLs will appear to be static pages. This tends to be a lot of work, but is a surefire way to address this issue; you can also use the Canonical tag.

    20. Static Index Pages
    If you have a home page with content that constantly changes, it can result in diluting the theme of your site and cause poor rankings for key terms. Try to maintain chunks of constant text on the home page.

    21. Use Text over Images
    Any time you can use text for something instead of image files, this helps the spiders understand what the page is about. This is because search engine spiders can’t “see” all the text on an image file.

    22. Ensure No SPAM Tactics
    Make sure your SEO strategy is following Google Webmaster Guidelines. If ever in doubt about any of your tactics, refer to what Google accepts for SEO.

    23. Check for Duplicate Content
    Do a search to see if your content exists elsewhere on the Web. You may want to check out CopyScape.com and use it regularly.

    Webmaster Tools

    24. Set Up a Bing Webmaster Tools Account and a Google Search Console Account

    Webmaster tools accounts for Google and Bing give site owners insight into how search engines view their sites with reports on issues like crawl errors and penalties. If you haven’t already set up a Google Search Console account, this article will walk you through it.

    25. Check Crawl Errors Reported

    When a page has a crawl error, it means Google is unable to access the page. The first place to begin troubleshooting crawl errors is with the Crawl Errors Report, which can be found in the Crawl section of Google Search Console. Read more about crawl errors here.

    26. Review Mobile Usability Issues

    [O00MGHPXG6] Google is invested in providing users a great mobile experience. See how your site is performing on mobile devices with the Mobile Usability Report, located within Search Traffic section of Google Search Console. This report lets you know if your touch elements are too close, if your content is sized to the viewport, your flash usage, font size and more.

    You can also use Fetch as Google within the Crawl section of Google Search Console to render your site the way Google sees it different mobile devices. Lastly, you can run important URLs through Google’s Mobile-Friendly Test for developers here.

    27. Check for Manual Penalties Reported

    If a manual penalty has been levied against you, Google will report it to you within Google Search Console. Check the Manual Actions Report within Search Traffic. Read more about the Manual Actions Report here.

    You can also find out if you’ve suffered a penalty from Bing. Review the Index Summary chart with the dashboard of Bing Webmaster Tools — if the number of pages for a given site is set at zero, you have been hit with a penalty.

    28. Analyze Your Site Traffic Against Known Google Algorithm Updates

    If your site is running Google Analytics, use the Panguin Tool to check your traffic levels against known algorithmic updates.

    29. Improve Site Speed and Performance

    Check PageSpeed Insights in Google Search Console or use tools likeGTmetrix.com to analyze and improve a website’s performance.

    Want more SEO tips? Our SEO Tutorial teaches you search engine optimizationstep-by-step, and it’s free!

    مزیت های حضور در صفحه اول گوگل 

    فاکتورهای سئو و بهینه سازی  مهم داخل وب سایت on page

    بهترین راه حل ما برای حضور شما در صفحه اول گوگل مستر گوگل است ، شما می توانید مطالب آموزنده ای را فرا بگیرید یا از مشاوره و راهنمایی و اجرای تضمینی سئو سایت مستر گوگل بهره بگیرید 

    آدرس وب سایت مستر گوگل (اینجا کلیک کنید )

    توصیه هایی برای وب مسترها جهت بهبود وب سایت

    همیشه یك سایت مفید با اطلاعات زیاد كه محتوای سایت شما را به درستی نمایش می دهد داشته باشید.
    وب سایت خود را در گوگل و موتورهای جستجو گر دیگر ثبت (Add) نمائید.

    برای آنکه رتبه بگیرید باید به سرعت لود صفحه خود توجه کنید از تصاویر با حجم بالا استفاده نکنید . اینکه شما صفحات متعدد داشته باشید خیلی هم خوب سایت و باعث کاهش سرعت نمی شود اما متحوی آن صفحه را باید به دقت استفاده کنید .

    وب سایت شما حتما باید عنوان صفحه Title  منحصر بفرد داشته باشد 

    وب سایت شما باید شرح صفحه descrition منحصر بفرد داشته باشد ( در حدود 150 تا 180 حرف ) و مناسب آن صفحه باشد 

    برای راهنمایی گوگل باید ROBOTS.TXT را حتما داخل سایت داشته باشید 

    لینک های شکسته نداشته باشید 

    حتما باید صفحه  404  داشته باشید 

    حتما در وب سایت خود صفحه ای جهت نقشه سایت (Sitemap) ایجاد نمائید كه به بخش های مهم سایت اشاره كند و لینك ساده هر بخش در آن موجود باشد.
    اگر نقشه سایت (Sitemap) حاوی بیش از ۱۰۰ لینك است ، باید به چند صفحه تقسیم شود.
    آدرس نقشه سایت خود را در بخش Google Webmasters ثبت نمائید.
    لینك دادن سایت های دیگر به سایت شما باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در نزد گوگل می شود.
    وب سایت خود را در فهرست های اینترنتی (Directory) نظیر Dmoz ، یاهو (Yahoo Directory) و Wikipedia ثبت نمائید.
    هر صفحه سایت باید از یك لینك متنی (Static) امكان ورود داشته باشد.
    به كلماتی كه كاربران شما ممكن است در موتورهای جستجو تایپ كنند ، بیاندیشید و آنها را در صفحاتتون درج نمائید.
    سعی كنید تا از متن به جای تصاویر برای نمایش نام های مهم ، محتوا و لینك ها استفاده نمائید.
    برای تصاویر موجود در وب سایت مشخصات Title و Alt را به درستی درج نمائید.
    لینك های نامعتبر (غیر منتهی به هیچ صفحه ای) كه معروف به Broken Link هستند را تصحیح نمائید.
    ساختار HTML وب سایت خود را با استاندارد های HTML سازگار نمائید.
    اگر از URL های پویا (Dynamic) استفاده می نمائید ، پارامترها را كوتاه و اعداد را كم در نظر بگیرید.
    لینك های یك صفحه را كمتر از ۱۰۰ لینك در نظر بگیرید.
    از یك مرورگر متنی مثل Lynx جهت تست سایت تون و بررسی آن از دید موتورهای جستجوگر استفاده نمائید ، زیرا موتورهای جستجو سایت شما را همانند آنها مشاهده می كنند.
    اگر از ویژگیهای خاص یا جذابی (Effect) مثل JavaScript ، Flah ، DHTNL ، Frame ، Session ID ، Cookie برای نمایش اطلاعات استفاده می نمائید ، به یاد داشته باشید كه موتورهای جستجو ، هیچ كدام از آنها را نمی توانند مورد بررسی و فهرست (Index) قرار دهند.
    اجازه دهید كه موتورهای جستجوگر ، وب سایت شما را بدون هیچ Session ID یا آرگومانی (پارامتر) جستجو نمایند ، این تكنیكها مناسب برای ردیابی رفتار هر كاربر به صورت انفرادی است ، اما الگوی دستیابی موتورهای جستجوگر فرق می كند. در ضمن چون Bot های موتورهای جستجو ممكن است نتوانند تشخیص دهند كه URL های متفاوتی كه در اصل یك صفحه هستند ، در این صورت ممكن است جستجوی سایت شما و فهرست شدن تمامی صفحات سایت تان در موتورهای جستجو ، نا تمام بماند.
    مطمئن شوید كه وب سرور شما از If-Modified-Since HTTP header پشتیبانی می كند ، این كار از مصرف زیاد از حد پهنای باند (Bandwidth) ‌سرور شما و سرریز شدن آن جلوگیری می كند.
    robots.txt در وب سایت خود استفاده نمائید. این فایل به موتورهای جستجو می گوید كه چه پوشه هایی از سایت شما می توانند مورد جستجو قرار گیرند یا چه پوشه هایی نمی توانند. از درج مقادیر در این فایل اطمینان حاصل نمائید ، زیرا نمی توان جلوی آنها را گرفت . در ضمن می توانید از بخش وب مسترهای گوگل (Google Webmasters) جهت بررسی و تست آن استفاده نمائید.
    با استفاده از robots.txt از دیدن صفحات نتایج و دیگر صفحاتی كه به صورت اتوماتیك تولید می شوند (مانند نتایج جستجو) جلوگیری نمائید.
    از ثبتِ نام های (Domain) سایت های معروف با غلط املایی یا فریب كاربران ، جلوگیری نمائید.
    از بكارگیری لینك یا متون مخفی ، كلمات تكرار شده یا گمراه كننده جلوگیری نمائید.
    از ایجاد صفحات مخفی ، انتقال های فریبنده (Redirect) ، همچنین سایت یا صفحات تكراری ، جلوگیری نمائید.
    صفحات را برای كاربران و بازدید كنندگان ایجاد نمائید نه برای موتورهای جستجو
    از لینك دادن به سایت هایی كه به گونه های زیر هستند ، جلوگیری نمائید:
    لینك دادن در جهت بالا بردن رتبه سایت (Page Rank)
    لینك به سایت های هرزنامه (Spammer) و سایت هایی كه بد دانسته می شوند (مثل سایت های متقلب)
    لینك های متقابل مفرط یا معاوضه لینك مفرط (لینك به من بده منم به تو لینك می دم!)
    خرید و فروش لینك هایی كه رتبه (Page Rank) سایت را بالا می برند. (گوگل از لینك ها جهت تشخیص شهرت برای رتبه بندی سایت ، استفاده می كند)

     

    چگونه کلمه کلیدی انتخاب کنید؟

    کلمه کلیدی یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده درموفقیت سایت شما است. در مورد انتخاب کلمات کلیدی موارد بسیار زیادی مورد بحث و بررسی باید قرار گیرد که به چند نکته از انها در زیر اشاره می کنیم:

    کلمه ای را به عنوان کلمه ی کلیدی انتخاب کنید که بهترین توضیح را در رابطه با خدمات سایت شما می دهد.
    کلماتی که جستجوی بیشتری دارند اما در ان رقیب کمتری دارید یا رقبای شما در ان ضعیف ترند مناسب ترند.
    از تکرار بی مورد کلمه کلیدی مورد نظر در بخش های بی ربط برای بالا بردن چگالی کلمه بپرهیزید, این یکی از موارد سئو سیاه و اسپم شناخته شده است.
    کلمات کلیدی مناسب خود را با ابزارهای مثل rank tracker دنبال کنید و وضعیت خود و رقبایتان را همواره تحلیل کنید.
    از سیستم های جستجو و امارگیری مناسب برای بررسی کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.
    از عبارات و کلمات هم معنی با کلمه ی مورد نظرخود بهره بگیرید.

    پس از انتخاب کلمه کلیدی مناسب نوبت به تولید محتوای مفید میرسد.

     

    محتوای مفید و مناسب چیست؟

    برای تولید محتوای مناسب در درجه اول باید از صحت مطالب خود مطمئن باشید. سپس مطلبی را ایجاد کنید که مورد نظر مخاطب است, از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر جدا پرهیز کنید و محتوای سایت خود را خودتان تولید کنید.سعی کنید املاء صحیح داشته باشید از تصاویر زیبا و مربوط به آن صفحه استفاده کنید . مطالب را تا آنجا که می توانید طولانی تر اما با پاراگراف بندی مناسب تفکیک بندی و خوانا کنید . صفحات خالی نداشته باشید هر صفحه باید مطالب خود را داشته باشد . مطالب نوشته شده را چند بار بخوانید حتما ویرایش مناسبتری به ذهن شما می آید که خیلی بهتر است ویرایش کنید . مطالب خود را به روز کنید . مثلا تبریک عید 93 همیشه در صفحه اول شما نباشد .

     

    چرا باید رقبای خود را بشناسید؟

    پس از ایجاد محتوای مناسب باید بدانید علاوه برشما چه کسانی در حوضه تخصصی شما فعالیت دارند و فعالیت انها چگونه است. از این طریق می توانید به اطلاعات زیادی از قبیل نیاز مشتری , ترجیح انها در استفاده از خدمات دست بیابید.شما باید با نو اوری و ارتقا سطح کیفیت خود و مهم تر از ان با براوردن نیازهای مشتریان انها را برای استفاده از خدمات خود ترقیب کنید.از مطالب آنها ایده بگیرید و بهتر از آن را در سایت خود بیاورید از کپی و پیست کردن پرهیز کنید .

     

    اهمیت سئو خارجی در چیست؟

    سایت شما تنها در صورتی ارزشمند است که بازدید کننده داشته باشد , برای بالا بردن بازدید سایت باید در خارج از سایت نیز فعالیت هایی داشته باشید؛ به طور مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی, فعالیت در سایت های مختلف در زمره سئو خارجی قرار می گیرد. زمانی می توانید در صفحه اول گوگل جایی داشته باشید که موتورهای جستجو مطالب شما را مفید و مناسب بشناسند و این امر در صورتی انجام می پذیرد که مطالب شما به طور مناسب منتشر شود و بازدیدکننده زیادی داشته باشد. از سایت های دیگر که رنک مناسب دارند لینک بگیرید . برای خود وبلاگ درست کنید و از وبلاگ به سایت لینک بدهید . صفحات اجتماعی را فراموش نکنید . 

     

    با الگوریتم های در حال تغییر چه کار کنیم؟

    اطلاعات خود را به روز کنید. و مطابق تغییرات روزانه سایت خود را بهینه سازی کنید. گوگل معمولا الگوریتم های خود را تکمیل می کند به طوری که الگوریتم جدید تا جای ممکن با قبلی مغایرت نداشته باشد و در راستای ان فعالیت کند. بنا براین بسیار مهم است در جریان کوچک ترین تغییرات قرار بگیرید. برای بهبود دانش خود در این زمینه می توانید به سایت هایی که در زمینه آموزش سئو فعالیت می کنند مراجعه نمایید و یا از متخصصین سئو کمک بگیرید.

     

     

    فهرست کلمات کلیدی مربوط به صفحه اول موتورهای جستجو گر مانند گوگل یاهو و بینگ که از مهمترین موتورهای جستجو گر هستند البته شاه نشین آنهاست و شما مطمئن باشید که با حضور در این صفحه می توانید تجارت پرسود و منفعتی داشته باشید و اگر هزینه ای می کند به راحتی بازگشت آنرا به صورت چندین برابر تجربه می کند حضور در صفحه اول گوگل به جرات امال و آرزوی هر کسب و کاری است و رقبا بر سر آن رقابتهای شدیدی دارند و منافع آن بر کسی پوشید نیست اما شما باید از همه پیشی بگیرید .

     

    فهرست کلمات کلیدی صفحه اول گوگل :

    صفحه اول گوگل کروم -  صفحه اول گوگل فارسی -  گوگل صفحه اول گوگل تضمینی -  چگونه صفحه اول گوگل باشیم  -  تغییر صفحه اول گوگل کروم  -  تبلیغات صفحه اول گوگل  -  تنظیم صفحه اول گوگل کروم - تغییر صفحه اول گوگل  -  صفحه اول جستجوی گوگل  -  طراحی صفحه اول گوگل با HTML -  صفحه اول گوگل باشید - چگونه در صفحه اول گوگل باشیم  -  تغییر زبان صفحه اول گوگل به فارسی  - چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم  - چطور صفحه اول گوگل باشیم  - صفحه اول اینترنت گوگل باشد  - چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم -  گوگل رفتن به صفحه اول گوگل  -  آمدن به صفحه اول گوگل  - چگونه به صفحه اول گوگل  -  آوردن سایت به صفحه اول گوگل  -  بردن وبلاگ به صفحه اول گوگل  -  آوردن وبلاگ به صفحه اول گوگل  - بردن سایت به صفحه اول گوگل - آمدن سایت به صفحه اول گوگل  - چگونه در صفحه اول گوگل دیده شویم  - چگونه صفحه اول گوگل شویم -  حضور در صفحه اول گوگل  -  تبلیغات در صفحه اول گوگل  - سایت در صفحه اول گوگل 
    در صفحه اول گوگل  -  تبليغات در صفحه اول گوگل  - فارسی سازی صفحه اول گوگل - صفحه اول گوگل ـس سئو صفحه اول گوگل -  عکس صفحه اول گوگل  -