طراحی سایت ارزان

داستانهای بسیاری از تجربه موفقیت آمیز مشتریان خود داریم .

با داشتن یک وب سایت می تواند تاثیر مثبت و شگفت انگیری در موفقیت شما داشته باشید .می توانید خدمات ، محصولات خود را از طریق وب سایت تبلیغ کنید . فروش خود را افزایش دهید . کسب کاری پر رونق داشته باشید . طراحی سایت ارزان این امکان را برای شما مهیا کرده است.

چرا طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان با بیش از 5 سال تجربه طراحی سایت با قیمت ارزان

بیشترین طراحی سایت

بیشترین سایت در صفحه اول گوگل

بالاترین نرخ رضایتمندی مشترین

پرسش های متداول طراحی سایت

دامنه چیست ؟

دامنه ( به انگلیسی Domain ) با تلفظ های رایج دامنه ، دامین ، دومین در واقع نام یا آدرس سایت مانند www.web-bartar.com می باشد. دامنه از دو بخش اصلی نام و پسوند دامنه تشکیل شده است . برخی از پسوندهای دامنه بین المللی هستند مانند com و برخی نشان دهنده کشور می باشند مانند ir که مختص به ایران می باشد.

هاست چیست ؟

هاست (به زبان انگلیسی Host) به معنی فضای میزبانی است که در اینترنت به یک سایت اختصاص داده می شود و دیتابیس و فایل های ، تصاویر و … سایت روی این فضا قرار می گیرد . پس هاست و به محیط مجازی اطلاق می شود که بر روی یک سرور برای یک سایت تدارک دیده شده .
تعداد سایت های روی یک سرور به قدرت پردازنده و رم و فضای سرور و همچنین میزان استفاده وبسایت ها از این منابع بستگی دارد.

چگونه دامنه مناسبی برای سایت انتخاب کنیم ؟

انتخاب دامنه مناسب یکی از فاکتورهای موفقیت یک سایت می باشد . نام دامنه مناسب باید با معنا  ، دلنشین ، به یاد ماندنی و حتی المقدور کوتاه باشد . نام دامنه باید  معرف برند ، خدمات یا محصولات یا هدف شما از راه اندازی سایت باشد . بهتر است  نام دامنه از کلمات کلیدی شما تشکیل شده باشد .پسوند دامنه  نسبت به گستره جغرافیایی بازار هدف شما محلی مانند ir  یا بین المللی مانند com باشد .

طراحی سایت استاتیک با داینامیک چه تفاوتی دارد و سایت های شما کدام است ؟

طراحی سایت داینامیک برخلاف سایت استاتیک دارای پنل مدیریت می باشد و کاربر به راحتی و بدون دانش کد نویسی می تواند سایت را ویرایش کند و صفحات مورد نیاز خود را به راحتی اضافه ، ویرایش و یا حذف نماید .

سایت های طراحی شده تماما داینامیک هستند ، مگر مشتری سفارش خاص و استاتیک داشته باشد .

هزینه سالیانه که شما دریافت می کنید بابت چه چیزهایی است ؟

شما  سالیانه هاست و دامنه خود را تمدید کنید . پس هزینه پرداختی شما شامل تمدید هاست و دامنه می باشد . البته در صورت نیاز به خدمات نگهداری ( سئو ، امنیت ، سرعت ) در صورت در خواست مشتری. .

آیا تعداد صفحات سایت محدودیت دارد ؟

دیده شده برخی همکاران ما بابت تعداد صفحات مشتری را شارژ می کنند . اما روش کار ما اینگونه نیست . مشتری می تواند به دلخواه و بدون محدودیت صفحه ، برگه ، نوشته ، عکس ، تصویر بدون محدودیت اضافه کند .