نمونه سایت Agency

Design Your wordpress

هدف از طراحی سایت ارزان از 250 هزار تومان ، طراحی سایت ارزان و حداقل قیمت ، استاندارد ، داینامیک و قابلیت ویرایش و درج مطالب با کیفیت خوب ، امکانات مناسب و ارتقاء آن در صورت نیاز در آینده می باشد .

داستانهای بسیاری از تجربه موفقیت آمیز مشتریان خود داریم .
John Doe
Designer

بدون محدودیت های دست و پا گیر

بدون محدودیت در تعداد صفحات درخواستی و بارگذاری تصویر ، فیلم. در صورت نیاز می توانید هاست خود را به راحتی و با هزینه مناسب ارتقاء بدهید .

اطلاعات بیشتر

بدون هزینه های پنهانی

هزینه سالیانه شما تنها شارژ هاست ، دامنه و پشتیبانی خواهد بود . هیچ هزینه پنهانی و سالیانه دریافت نمی گردد .

اطلاعات بیشتر

کاربری و مدیریت آسان

پنل مدیریت سایت کاملا فارسی و آسان می باشد . همراه با آموزش آنلاین برای افزودن صفحه، زیر صفحه ، لینک ، تصویر ، گالری و … .

اطلاعات بیشتر

ویژگی های طراحی سایت ارزان

وب سایت داینامیک

کاربری و مدیریت سایت د بدون نیاز به دانش کد نویسی مطابق سلیقه مطالب و تصاویر سایت را اضافه ، ویرایش ، حذف و به روز رسانی کند . مهمترین ویژگی طراحی سایت داینامیک بودن و به روز رسانی آن می باشد .

طراحی سایت دو یا چند زبانه

به راحتی می توانید سایت خود را با دو یا چند زبان سفارش بدهید و تجارتی بین المللی داشته باشید . ما این اواخر سفارشاتی برای سایت های چند زبانه با زبان های فارسی - انگلیسی - روسی - عربی - آلمانی داشته ایم

سایت فروشگاهی

به راحتی می توانید سایت فروشگاهی خود را سفارش دهید و به نهایت گروه و زیر گروه محصولات داشته باشید و برای هر کدام به تعداد محصول معرفی کنید و در صورت نیاز با اضافه کردن پرداخت آنلاین . یک فروشگاه اینترنتی مجهز داشته باشید .

طراحی واکنشگر

طراحی و زیبائی در انواع صفحه نمایشگرهای گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و پرژکتور .یکی از ویژگی های ممتاز طراحی یک سایت واکنشگر بودن یا ریسپانسیو Responsive بودن طراحی باشد .

ایمیل همراه سات

شما به راحتی می توانید ایمیل اختصاصی سایت خود را داشته باشید و به صورت رسمی تر مکاتبات خود را انجام بدهید .

پنل مدیریت فارسی

پنل مدیریت فارسی امکانات مناسبی جهت مدیریت سایت را در اختیار شما قرار می دهد ، کاربری آسان از ویژگی های مهم طراحی سایت می باشد .

ما سالهاست که انواع سایت های شرکتی و شخصی طراح می کنیم

برای مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید